samu Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Få latterkrampe den som må, men nå er jeg forvirra. Skal poteter, most med stavmixer, se ut som lim???? Er stavmixern min ødelagt? Forventa å se noe som ligner potetmos, når jeg moser poteter. Jeg skulle lage potetmos. Jenta mi skal smake noe annet en melk, for første gang. Jeg er ikke komfortabel med å servere lim. Hahaha.
SmellyCat Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Hadde du salt i vannet da du kokte potetene? Da blir det "lim" har jeg hørt
Sikori Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Ikke bruk stavmikser. Bruk purepresse, hvitløkspresse(!) eller potetstapper.
Ikkesåallerværst Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Stivelsen i potetene gjør at det blir lim om du bruker stavmikser. Du er nok ikke alene om den bommerten
Vinterblomst Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 hehe.. blir ikke lim om du blander med andre ting som gulerot søtpotet etc. men ikke miks så lenge. jeg mikser rundt på sidene og så i midten, det er som regel nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå