Gå til innhold

Siste jordmortime og sjekking av åpning :)

Anbefalte innlegg

2 cm åpning hos jordmor idag etter at ho røska litt :) men babyen ligger litt langt opp enda. Og en liten skjededel enda der. Vet ikke hva hun mente med det. Håper fødselen starter snart. Symfysemålene ligger helt oppe på d grønne feltet så er redd for stor baby nå. Har en som var 4155 gram da han ble født. Å låg ikke så høyt opp den gangen. :/ men da jeg spurte så kan d også være fordi babyen ligger litt langt oppe enda. Men er jo festet. Men hun tror d er stort barn så da hun ringte å bestilte overtidsvurdering hva hun bestemt på at jeg skal ha overtidsvurdering 7 dager på overtid pga tidligere stort barn og muligens denne gangen også.

Fortsetter under...

Bra at hun røsket litt da :) Blir forhåpentligvis noe gang snart da :) Hvor langt er du kommet nå? Skal til jordmor i morgen, håper hun sjekker meg også.. Har født to store barn på rett under 4 kg før og de var 3 uker og 1 dag før... Så er ikke bare, bare å være ved termin nå...

Vet ikke om alle gjør det. Men jeg spurte om hun kunne gjøre det. Du kan jo høre med jordmor.Har litt blodspor når jeg tørker meg :) ikke så mye at d kommer i bindet. Er litt øm nedentil. Sterke kynnere som tar tak i ryggen som kommer å går. Men har hatt d tidligere også. Men håper d går over til rier

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...