Gå til innhold

Inspirert: Ang innlegget om badelandet og hår i musa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er ok at mennenne deres har så mye hår rundt ballene og pikken?

Jeg er glattbarbert, mannen min elsker det, og jeg krever også athan barberer seg der nede, syns ikke det er ok med så masse hår

Anonym poster: b762fe7d649f16c85ae1edb75cf77e49

Skrevet

Syns det er veldig ekkelt når de ikke har hår.

Anonym poster: 912fed2e61584fca1407dcb439af6832

Skrevet

han får velge selv hvordan han vil se ut nedentil. noe jeg gjør også.

Anonym poster: 9aaae694c624f759cf1de12c702ec91f

Skrevet

Jeg liker ikke når mannen er elt glattbarbert, det blir ekkelt og barnslig for min del. Både jeg og mannen er "friserte", men ikke helt glatte, nei.

Anonym poster: cd35f1928a8b16525eed9fe7df761206

Skrevet

Jeg synes ikke noe om glattbartbert utstyr på menn. Mannen min gjør det en gang iblant (heldigvis sjelden) når han får lyst til det. Jeg "krever" jo selvfølgelig ikke at han skal la være fordi jeg foretrekker det, jeg har da ikke rett til å kreve noe når det gjelder hans kropp.

Selv stusser jeg bare, da jeg foretrekker det. Barberer kanskje et par ganger i året fordi mannen synes det er litt ekstra stas, men han er fornøyd uansett.

Anonym poster: 83c14bf40fefbcb0c73321d1aa4be779

Skrevet

Staken må være barbert og det rundt være trimmet. Liker ikke hår i "maten".

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt når han er helt glattbarbert. Det ser rart ut og det føles ikke noe godt når vi har sex... Men han må gjerne stusse litt!

Anonym poster: 4c3ffd521c97af2e092a648b6f4e2115

Skrevet

Han velger det helt selv, men jeg liker ikke særlig å suge, og er han hårete (stusset også) øker ikke apetitten. Barberer han seg, er sjansen større til at jeg ønsker å gjøre det. Men jeg liker det ikke generelt, så er aldri noen "garanti" for at det skjer uansett.

Det hender han barberer seg helt, men som oftest er han hårete! Jeg er usikker på hva jeg foretrekker, for jeg bryr meg rett og slett ikke om det (med mindre jeg skal suge han).

Anonym poster: 6ee00dffb955a6b149d6187243c6014f

Skrevet

LITT AV ETT TEMA FOLKENS!

GET A LIFE

Anonym poster: 839a0103a7e36487d45373b07b3b3674

Skrevet

Hår I musa???

Anonym poster: 6fd9bdf386adfee3f2381f20aab5ffeb

Skrevet

Jeg syns mannfolk skal være hårete (men max 1cm langt hår rundt joysticken), de er menn ikke gutter.

Anonym poster: f891152fb6d3c0ed7670e75b1107ef5b

Skrevet

Synes folk er veldig raske til å si " jeg velger det selv og mannen har ingenting med det å gjøre". Greit at vi velger selv, vi lever tross alt i 2013 , men jeg sier det her også, jeg barberer meg gjerne for mannen min sin del. Det trenger ikke være helt glatt hver dag men jeg vet at han liker best barbert eller stusset. Kanskje jeg ikke hadde barbert meg så ofte hvis jeg var singel, men jeg føler meg ikke tvunget til å gjøre noe jeg ikke vil. trenger ikke tviholde på det håret alikevel..

Jeg vil heller ikke at mannen min skal ha mye hår nedentil, helst stusset :-)

Skrevet

Synes folk er veldig raske til å si " jeg velger det selv og mannen har ingenting med det å gjøre". Greit at vi velger selv, vi lever tross alt i 2013 , men jeg sier det her også, jeg barberer meg gjerne for mannen min sin del. Det trenger ikke være helt glatt hver dag men jeg vet at han liker best barbert eller stusset. Kanskje jeg ikke hadde barbert meg så ofte hvis jeg var singel, men jeg føler meg ikke tvunget til å gjøre noe jeg ikke vil. trenger ikke tviholde på det håret alikevel..

Jeg tenker også at jeg velger det jo egentlig ikke selv. Hadde jeg vært singel, så hadde jeg jo ikke brydd meg om det grodde igjen der nede (hehe). Jeg barberer meg jo for mannens skyld, ikke min egen.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg foretrekker at han er glattbarbert ;)

Skrevet

Synes det er ekkelt med glattbarberte voksne!

Anonym poster: 3119feca83fcc94ba71345b911e22977

Skrevet

Men jeg velger det jo faktisk selv... Mannen synes det er helt greit at jeg bare stusser, men litt ekstra stas med glattbarbert. Men jeg synes det er så ekkelt å være glattbarbert at jeg nok ikke hadde gjort det selv om alt annet var ekkelt for han. (Men da hadde vi nok ikke innledet et seriøst forhold i første omgang.) Greit man skal gjøre ting for å glede hverandre, men jeg nekter å gå rundt og mistrives 24/7 av den grunn.

Stusse hadde jeg også gjort om jeg var singel, for jeg har så kraftig hårvekst at jeg synes det blir ekkelt og uhygienisk om det får vokse fritt.

Ergo velger jeg helt selv. Og mannen har ingenting imot det.

Anonym poster: 83c14bf40fefbcb0c73321d1aa4be779

Skrevet

Jeg tenker også at jeg velger det jo egentlig ikke selv. Hadde jeg vært singel, så hadde jeg jo ikke brydd meg om det grodde igjen der nede (hehe). Jeg barberer meg jo for mannens skyld, ikke min egen.

Hvorfor er det rart at man sier det da?

Om man virkelig mener det?

Kunne ikke falle meg inn å barbere alt om så mannen min mente jeg skulle det, om glattbarbert hadde vært en must for han så hadde han ikke vært mannen for meg.

Jeg bryr meg heller ikke om hva mannen ønsker å gjøre med sitt eget understell når det kommer til hår eller ikke hår.

Må innrømme at jeg foretrekker stusset hår om jeg tenker meg om, men jeg har vært sammen med både en som alltid var glattbarbert og jeg har vært sammen med et par som ikke tok noe og jeg hadde ikke mindre lyst på sex med de eller følte at det på noen måte var en deal breaker i forholdet. Helt ærlig tenkte jeg lite over det i hele tatt etter første gangen

Anonym poster: 7ed98983416ffa13835462748bb2e705

Skrevet

Hvorfor er det rart at man sier det da?

Om man virkelig mener det?

Kunne ikke falle meg inn å barbere alt om så mannen min mente jeg skulle det, om glattbarbert hadde vært en must for han så hadde han ikke vært mannen for meg.

Jeg bryr meg heller ikke om hva mannen ønsker å gjøre med sitt eget understell når det kommer til hår eller ikke hår.

Må innrømme at jeg foretrekker stusset hår om jeg tenker meg om, men jeg har vært sammen med både en som alltid var glattbarbert og jeg har vært sammen med et par som ikke tok noe og jeg hadde ikke mindre lyst på sex med de eller følte at det på noen måte var en deal breaker i forholdet. Helt ærlig tenkte jeg lite over det i hele tatt etter første gangen

Anonym poster: 7ed98983416ffa13835462748bb2e705

Jeg mente ikke at det var rart men skjønner liksom ikke helt greia med å fortelle at " jeg gjør som jeg selv vil med underlivet mitt". Trodde at det liksom var en selvfølge. For uansett om jeg ønsker å oppfylle han ønske så vil det ikke si at jeg ikke har lyst til dette selv også.

Men jeg blir kanskje misforstått litt her.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Føler egentlig ikke at jeg har noe rett til å kreve sånt av han. Han er ikke en betalt boytoy, men mannen min. Han velger helt og holdent selv åssen han ønsker å se ut nedentil og ellers på kroppen.

Skrevet

Ingenting hår er litt pedofilt synes jeg... Hadde ikke følt meg helt vel uten hår, og hadde heller ikke likt at han var helt uten hår.

Anonym poster: 5f28b37018f07746203bcda07bdea006

Skrevet

Jeg hater lange kjønnsår, men liker heller ikke glattbarberte kjønnsorganer, så jeg synes at vi begge ska ha stisset kjønnshår, så slipper noen av oss å ha munnn full av hår når vi har munnsex. det er vi enige om begge to, selv om vi aldri egentlig har sagt det rett ut.

Anonym poster: 28801f9fba6e0b8e3285da35f4e3dd8e

Skrevet

Jeg hater lange kjønnsår, men liker heller ikke glattbarberte kjønnsorganer, så jeg synes at vi begge ska ha stisset kjønnshår, så slipper noen av oss å ha munnn full av hår når vi har munnsex. det er vi enige om begge to, selv om vi aldri egentlig har sagt det rett ut.

Stisset faktisk...jeg mente selvsagt stusset!!:)

Skrevet

Er det normalt at det vokser hår på selve staken??? Det har jeg aldri opplevd...

Anonym poster: 33c43dfe3190f966ae095102456e7aac

Skrevet

Er dere medlem av Ottar hele gjengen eller?

Mannen liker at jeg har litt hår, men er frisert? Hvorfor vil dere ikke være sexy for mennene deres? Jeg liker å gjøre det godt for han

Anonym poster: 58d36026a5b9ff36ade33b992b6b2846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...