Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 forsøk på søsken forsøk etter sykehustabben i mars 2012 - som gjorde at vi/ jeg mistet min lille gutt på nesten 7 mnd. i magen...

Jeg ble gravid igjen på første icsi forsøk - ,men mistet i uke 5+4 i okt. 2012.

Og vi prøver igjen....men denne gangen var det bare ett egg som overlevde....og det var 2 delt :-(

Innsett for dette var den 14.04.2013 - så jeg er offisielt en ruger i nuet..

Må inrømme at jeg ikke har den store troa på dette - men leser om flere hvor det alikevel har klaffet for....både 1-3 ggr....:-)

Forskjellen nå er at jeg går hjemme - og skal likssom ikke tenke på det....men Det er jo ikke lett.....allerede på dag 1 idag er det vanskelig....for tenk om - dersom - vissom - ettersom....dette alikevel skulle lykkes...he he

Gleder meg til å være sammen med dere andre her inne igjen.

Jeg har også rundet 40 - og kroppen min skal egentlig funke som en 20 åring ifølge legene...he he

Nå følge datter på sen barnehage dag..

vi prekæs senere idag...:-)

Stor klem

fra

Ønskerbarn3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffameg så mye trist du har vært igjennom. håper virkelig at d klaffer for dere denne gangen!! vet hvordan d er når tida står stille i ventetida. d gjør vi vel alle. masse lykke til med å få klokka til å gå litt kjappere ;)

Skrevet

huffameg så mye trist du har vært igjennom. håper virkelig at d klaffer for dere denne gangen!! vet hvordan d er når tida står stille i ventetida. d gjør vi vel alle. masse lykke til med å få klokka til å gå litt kjappere ;)

Trist er ordet og dette er bare en liten del av livet.

Men med godt mot prøver vi alikevel...funker det ikke denne gangen har vi 1 forsøk igjen i det offentlige.

Det hjelper faktisk å lese om andre som " sliter " - selvom jeg egentlig ikke ønsker noen å være en " sliter "....

Stor klem

til

all i want is u :-)

fra

Ønskerbarn3

Skrevet

Håper den sitter på et av de to forsøkene du har hvertfall:-)

Jeg er også en snart 40-åring som er innestengt i et 20 år gammelt sinn;-) og driver med søskenforsøk nr to etter avbrutt forsøk i januar..

Det hjelper veldig å ha en positiv holdning som du tydeligvis har selv om du har opplevd flere nedturer:-)

Skrevet

Er det ingen som har positive erfaringer med innsett av todelte egg !!???

Det viktigste er jo om delingen fortsetter - og selvsagt fester seg.

Hva gjør dere andre i rugetiden??

Jeg går for tiden hjemme....etter altet...så det blir pc - tv titting - levering av lillesnupp i bh...spiser litt snop...fyfy....og prøver å drikke mere vann...og går en liten tur om dagen....så lenge jeg ikke kan løpe på mølla som til vanlig er min " arbeidssyssel " he he...

Klemmer

fra

Ønskerbarn3

Skrevet

Hei!!

Jeg har positiv opplevelse med å sette inn 3 delt!

I juni 2009 satte vi inn to egg (1 var delt i 4 og 1 var delt i 3) - gjett hva resultatet ble?

Tvillingjenter!!

Motto - hold ut og tenk positivt!!

Vi er igang med søskenforsøk, fikk satt inn 11 apr og skal teste 24 apr. Forstår utrolig godt dine tanker som snurrer!!

All the best.....

Skrevet

Me like :-)

Takk for tilbakemeldingen :-)

Og lykke til i runde nr 2 :-) jeg har testdag den 26 - men klarer nok ikke å holde meg frem til det.....av tidligere erfaring...he he

Klem

fra

ØB3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...