Gå til innhold

5 åringen kom inn på rommet mens vi hadde sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff :-( Hvordan forklare dette?

Anonym poster: 5151f18e5ef9644c24a17ea387bbf9f1

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å låse døren neste gang? Gud i himmelen, aldri om jeg utsetter mine små for slikt! Naturlig: JA, men IKKE for 5 åringer!

SKJERPINGS!

VIRKELIG SKJERPINGS!!

Anonym poster: a8f4b5e58c7cd52602dfcd182045a3ad

Skrevet

Hva med å låse døren neste gang? Gud i himmelen, aldri om jeg utsetter mine små for slikt! Naturlig: JA, men IKKE for 5 åringer!

SKJERPINGS!

VIRKELIG SKJERPINGS!!

Å hold kjeft

Anonym poster: 8ea92eabff2ba5900516d8bfe06f0fc2

Skrevet (endret)

SKJERPINGS!

VIRKELIG SKJERPINGS!!

Seriøst?

Nå kjører ikke vi på med vilje foran ungene våre, men om en av de skulle finne på å komme busende inn mens vi har sex, får vi ikke spasmer eller sender dem til lege for å få renset øynene eller noe...

Forklarer enkelt at "vi koser oss slik noen voksne liker å kose".

Og vi liker ikke å ha døren låst. Vi vil at ungene skal ha den sikkerheten og vite at de kan komme inn til oss på natten, i tilfelle mareritt eller lignende, og da skal de ikke møte en låst dør...

Edit; formulerte meg som en finnmarking, så måtte omformulere ;)

Endret av Yzma
Skrevet

SKJERPINGS!

VIRKELIG SKJERPINGS!!

For at ungene kommer til låst dør er jo myye tryggere?

Annonse

Gjest sug lut
Skrevet

"Pappa skifter batteriet til mamma så hun kan fortsette å virke"?

Skrevet

Det som har skjedd har skjedd, så du får ikke gjort noe med det nå, annet enn å forklare barnet litt tilpasset aldersnivået... Spørs jo hvor mye barnet har sett også!

Vi prøver oss av og til på morgenen mens barna ser tv, men da med dyna over oss og veldig diskré. Sist vi gjorde det kom frøkna inn døra i full fart, så vi bare måtte kaste oss ned på madrassen, hehe :P Men hun skjønte ikke bæret av hva vi holdt på med. Hun er 5.

Anonym poster: 2a4705cfb648b059b1c1a75bd618d06c

Gjest amandine
Skrevet

He he he he jeg vil ha nye batterier! NÅ! He he he

Skrevet

SKJERPINGS!

VIRKELIG SKJERPINGS!!

Tror det er like fælt for en femåring å møte låst dør hos mammaen og pappaen. Det ville ihvertfall aldri jeg gjort.

Anonym poster: 9ff216261ff4bf4e541abaeb5a4fa47c

Skrevet

En femåring tar ikke skade av å se foreldrene kose seg sammen. Hvis de idet hele tatt skjønner hva de ser, blir de sikkert flaue, men de tar ikke skade.

Anonym poster: 83f0cd4a0528f764aa2a2ddfefe127a6

Skrevet

Om jeg skulle telle alle gangene jeg har oppdaget mamma og pappa i seng sammen ja da hadde det blitt en lang liste. Husker det fra jeg var 7 og til jeg flyttet ut at det var titt og ofte at vi tok dem på fersken i sengen.

Ofte ble vi sendt på rommet og for kvelden, og vi skjønte jo hva som foregikk.

Vi tok ingen skade av dette. Og det er helt naturlig for meg at mamma og pappa har sex og er glad i hverandre fortsatt. Håper selv at jeg kommer til å ha et like aktivt sexliv som dem.

Hvorfor skal dette med sex være så skamfullt?

Jeg lærte at sex var mellom to personer som elsket hverandre, og var jomfru selv til jeg var 19 år gammel. Når jeg fikk min første sex-opplevelse var denne god og ikke skamfull.

Anonym poster: ee6b61696b679d4a4c392626308684c9

Skrevet

dette minner meg litt om ett av gullkorna jeg har lest:

Mor og sønn i is-kø: Mamma, om jeg ikke får is nå med en gang så sier jeg til bestemor at du hadde tissen til pappa i munn!!!!!!

Jeg tenker at om barna bare så mor og far under dyna så ville jeg ikke tro de reagerte noe spesielt på det. Men dersom de så mor eller far utføre oralsex eller andre meget tydelige former for sex, uten dyne så tenker jeg at de ville nok ha lurt på hva dette dreide seg om. Jeg ville nok fått problemer med å forklare meg. Utenom det så er det jo ikke noe i veien for å si at dette er voksenkos dersom barna spør.

Anonym poster: abbd3dd7bd82a4e52ad3eec76a0104bc

Annonse

Skrevet (endret)

Haha.. nesten så jeg skulle skrevet det selv. Vi skulle også ha oss en kosestund her om kvelden, trodde jenta sov.. hun er også 5.. men plutselig røsket hun opp døren.. sånn fint og diskret under dyna er ikke så enkelt når man er høygravid.. så vi måtte bare sprette fra hverandre. Og be henne om å gå å legge seg. :-) ble ingen spørsmål heldigvis, men om det skulle bli det så får vi bare forsøke å forklare på best mulig vis at slik gjør mamma og pappa fordi de er veldig glade i hverandre, men at det kun er viksne kjærester som kan gjøre slik. :-)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...