sara-lara Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Hei. Jeg har vært ufrivillig barnløs i mange år. Etter tre år med utredning først hos gynekolog og så på Rikshospitalet fikk vi datteren vår i 2010 på første IVF forsøk. Året etter søkte vi om søskenforsøk og med Amh på 2 ble jeg anbefalt av legen å godta det som naturen hadde bestemt for oss. Vi fikk kun ett prøveforsøk som ble negativ. Tre måneder etter dette forsøket ble jeg spontan gravid på egen hånd og fikk ei jente til. Hun er nå 7 månerder gammel og jeg har testet positiv IGJEN, Helt uplanlagt. Jeg skjønner ingenting. Jeg som nesten ikke har eggreserver igjen ifølge legen....... Nå gruer jeg meg til få hendene fulle med tre tette barn. Vi hadde tryglet Gud om ett barn, andre kaller vi bonus men hva med tredje????
Nurse77 Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Gratulerer så mye!! Ja dette blir 3 supertette! Og det kommer til å gå bra!:-) Det er jo utrolig fantastisk at du har fått til å lage to barn på egenhånd med en amh på 2!! Mirakel kalles det ja! Gratulerer igjen og lykke til!
Bella baby Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 ÅÅÅÅ Gratulerer så mye:) Må si jeg syns dere er heldige selv om det sikkert blir mye jobb i starten:)
Evigoptimisten Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Wow, du har vært super heldig Gratulerer!!! Skulle gjerne tatt i mot 3 tette barn
Håperpåønskebaby Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Tror du fikk sagt det rett med mirakel! Gratulerer så inderlig mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå