Taibinato Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Tenkte å handle litt hudprodukter, spesielt Ole Henriksen. Sjekker vanligvis ikke ut ulike plasser på nett, bare googler og handler hos den første og beste som dukker opp. Men, nå så jeg tilfeldigvis at Blush.no er mye rimeligere enn Coverbrands, og tenker selvfølgelig at det er ugler i mosen. Tenker at de muligens bestiller varer fra utlandet utenom sertifiserte aktører fra f. eks Ole Henriksen, og at det derfor blir billigere.. Men, er det noen som har erfaringer? Har Blush gamle, utgåtte varer? Eller er de bare billige?
megmegmeg Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 vil anbefale deg å holde deg langt unna blush. de selger utgåtte produkter. coverbrands derimot er en flott nettbutikk:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Leste nylig at det er blitt oppdaget falske Mac produkter hos blush. Jeg har selv aldri bestilt noe derfra. Jeg har bare handlet hos blivakker.no og britique.com. Anonym poster: 23ec501a027a252fc0b9225842c43e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå