Gå til innhold

Når man har private forsøk, kan man selv bestemme om man får inn 2 egg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Holder til hos Hausken! Muligens det kun blir med dette forsøket og evt, frys, eller kaster vi nok inn hånkledet...så ønsker best mulig odds. Er snart 30 år, så får det nok ikke automatisk.

Har tidligere fått inn 1 egg på fersk og 2 på fryseforsøk om begge har overlevd opptining. Dette er i det offentlige.

Kan man bestemme selv, eller er det opp til legen?

Har ikke noen drøm om tvillinger igrunn, og vil så klart helst hatt en, iallefall med tanke på tøffe svangerskap tidligere. Men vi har et solid forhold og plass og ork til to til, så risikoen er jeg villig til å ta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder til på aleris og fikk selv velge om vi ville ha inn ett eller to...

Skrevet

Man kan i teorien ikke velge, men om man har hatt flere forsøk bak seg får man inn 2. Kommer vel ann på klinikken og historikken. Vi fikk inn 2 på volvat og fikk tvillinger etter 7 forsøket totalt. Var kun 29 år da.

Masse lykke til! :)

Skrevet

Nå har jeg vært i Danmark og kan hende det er annerledes der, men kunne velge selv om jeg ville ha inn et eller to egg.

Skrevet

Hei! Hører til hos Hausken vi og, og det ble satt inn to egg sist torsdag. Dette hadde dem bestemt :) helt greit for oss ihvertfall.

Skrevet

Jeg glemte å spørre Hausken selv, men spurte sykepleieren og hun sa at, ja vi kan få to tilbake. Vi har vært gjennom det offentlige uten å få barn.

Skrevet

Vi fikk selv bestemme hos Hausken - tok to egg forrige gang = tvillinger

Denne gangen - tok vi kun ett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...