Gjest Trulte med to små Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg er 27+4 og lurer på om 3 trimester starter 28+0? Det er rart å tenke på at jeg "allerede" er kommet så langt, men det har vært en lang vei dette. Fantastisk å tenke på at dette er innspurten, siste etappe før vi får treffe lillejenta vår <3
jentene på haugen Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Hei Lykke. Ja, 3 starter fra 28+0. Men kom inn her nå du Her er det hjerterom for alle
Gjest Trulte med to små Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Hohooo,Tuusen takk!! Ja da hopper jeg inn her litt på forskudd! Tenk at vi er kommet så langt! Går det bra med deg?
jentene på haugen Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 er utrolig deilig å kommet så langt som dette ja. Går veldig bra her, merker bare at ting begynner å bli tungt. Er jo i teorien høygravid jeg nå, og begge jentene vokser som bare det. Men har ikke så mye mer enn maks 8 uker til de er her. Blir mest sansynlig KS på meg pga muskelknuter på livmor. rart å tenke på at de snart er her. Enn deg da? hvordan går det?
Gjest Trulte med to små Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 er utrolig deilig å kommet så langt som dette ja. Går veldig bra her, merker bare at ting begynner å bli tungt. Er jo i teorien høygravid jeg nå, og begge jentene vokser som bare det. Men har ikke så mye mer enn maks 8 uker til de er her. Blir mest sansynlig KS på meg pga muskelknuter på livmor. rart å tenke på at de snart er her. Enn deg da? hvordan går det? Så godt at det går bra med deg og jentene! Ikke rart i det hele tatt at det begynner å bli tungt for deg med to ombord. Du blir vel fulgt godt opp og det er jo ikke så lenge igjen nå da. Det går fint med meg også og jenta i magen vokser som hun skal. Jeg kjenner mye liv i magen og det er så koselig å se hun sparker så hele mage rister. Jeg føler meg ikke så tung enda, men jeg er kraftig fra før, så jeg er sjeleglad for at jeg ikke er diger nå Magen er der selvsagt, men har fått høre at jeg ikke har så stor mage til å være 7 mnd på vei snart. Tenker jo av og til på at jeg også skulle hatt to, men det var nok meningen slik det ble. Jeg er bare så uendelig takknemlig for at hun ene klarte seg og viser seg å være ei sterk lita tulle <3 Masse lykke til videre og vi snakkes her inne underveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå