Gå til innhold

Noen med erfaringer ang reklamasjon på sofa hos A-møbler? Hva kan jeg kreve/forvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjørnesofaen min er ødelagt :( De"hempene" som setter hver halvdel i sammen er istykker. Altså, skruene til de "hempene" vil ikke feste seg, hullet til de er liksom for stort. Hatt sofaen i 9 mnd ca, og oppdaget det er om dagen. Vet den ikke var sånn ny.

Men kan jeg bare ringe de, så henter de sofaen og kommer med ny(vet de har to på lager, ifølge nettet)? Eller må den på reparasjon? Kan jeg forvente all frakt fra dem? Er de greie på slike ting, eller kranglete?

Aner ikke hvordan jeg evt skal frakte sofaen til dem om dem ikke gjør det, og det blir stusslig uten sofa her, så sende den på rep føles litt uaktuelt ut. Hva kan/bør jeg forvente?

Finner ikke kvitteringen heller, men burde vel holde med kontoutskrift?

Anonym poster: 02a066a497e2fa6e5815faee47510a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hjørnesofaen min er ødelagt :( De"hempene" som setter hver halvdel i sammen er istykker. Altså, skruene til de "hempene" vil ikke feste seg, hullet til de er liksom for stort. Hatt sofaen i 9 mnd ca, og oppdaget det er om dagen. Vet den ikke var sånn ny.

Men kan jeg bare ringe de, så henter de sofaen og kommer med ny(vet de har to på lager, ifølge nettet)? Eller må den på reparasjon? Kan jeg forvente all frakt fra dem? Er de greie på slike ting, eller kranglete?

Aner ikke hvordan jeg evt skal frakte sofaen til dem om dem ikke gjør det, og det blir stusslig uten sofa her, så sende den på rep føles litt uaktuelt ut. Hva kan/bør jeg forvente?

Finner ikke kvitteringen heller, men burde vel holde med kontoutskrift?

vet ikke hvordan de gjør det med frakt evt, men du får nok ikke en ny sofa. Dette kan de fikse. Og de kommer sikker ant til å sende en reperatør hjem til deg. Etter 9 mnd er dette slitasjeskader.

Anonym poster: 50893cb1e0c5ab84c639d9ecf198daa6

Skrevet

Går slitasje skader under garanti da? En sofa til 16000 skal da holde lengre enn 9 mnd?

Skrevet

Går slitasje skader under garanti da? En sofa til 16000 skal da holde lengre enn 9 mnd?

joda, og det er derfor de nok kommer til å reparere den.. du kan ikke regne med å få ny sofa.

Anonym poster: 50893cb1e0c5ab84c639d9ecf198daa6

Skrevet

Ring dem på Mandag og spør!

Anonym poster: b848a62c146f9c71ac1d2edfc03c7479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...