Edelweis Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 syns jeg har vært gravid i en evighet allerede og er bare 7+0 jo. flere?
hønemor0408 Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 I know!!! Syns jeg har vært gravid i en evighet jeg også! Fortsatt 4 uker til 2 trimester og dagene bare sneiler seg avgårde! :-)
Edelweis Skrevet 14. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2013 når jeg tenker på det er det jo en hel evighet til desember også. Jeg går bare å gleder meg og tenker på det hele tiden :-D
*Daim* Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Saaaaaammmmma her... E 7uker i dag, og hjelpe meg kor seint det går... Ikkje ska me sei d t noen, og dårlige e eg... Lenge t uke 12 , og endå lenger t 1-3. Desember.... Men bare ein vei....dag for dag, uke for uke.. ;-)
Sisron Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Syns d e steintøft ditte her e,siden e har mistet to ganga på 6 mnd. Så jo e kjempebekymra:( Bare håpe at disse ukene av 1 tri går fort. Begynne på uke 7 på tir,å skal på ultralyd på tor. Bare håpe å få se et hjerte som slår:)
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Ja, det kan jeg skrive under på! Selv om jeg var så heldig å ikke oppdage graviditeten før jeg nesten var 7 uker Er 9 uker nå, men fortsatt lenge til 2.tri... Ikke har jeg sett om alt ser bra ut med den lille heller, så det bekymrer meg litt, ettersom jeg mistet tidligere i år. Venter fortsatt på time til UL, og det tar i hvert fall en evighet!
2 solskinnsbarn :) Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Uff, e og synes det går VANVITTIG tregt :/ Er ca 7 uker no.Var på tidlig ultralyd i forrige uke fordi jordmor ville det, men der så de bare at det var et svangerskap i livmora. Ingenting mer. Har så lyst til å få sett at alt er bra, har lyst til å fortelle det til alle, men vil egentlig ikke si noe før vi er 12 uker og det er i SLUTTEN av mai..... :/ HJELP
Gjest flykræsj Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Må si jeg synes hele graviditeten går tregt, i hvert fall når jeg tenker på det! På jobb går man jo gjerne ikke rundt og tenker på hvor mange uker man er på vei, men hjemme.... Av den grunn syntes jeg nesten det var verst de siste tre ukene forrige gang jeg gikk gravid. Ikke jobbe, bare gå rundt å surre hjemme! Herregud, de ukene var lengre enn hele graviditeten til sammen
Urwa Skrevet 15. april 2013 #9 Skrevet 15. april 2013 Ååå dt gjør dt. Mn bare til uke 12. Etter dt kommer dt til å gå fort Er i uke 23 og syntes 1 termin føltes som et år Så hold ut til uke 12 damer
TheLady Skrevet 16. april 2013 #10 Skrevet 16. april 2013 Heeelt enig! Er bare 5+4 i dag og d går såå seint! Har lyst å si d til hele verden hehe.. Stort at gullet mitt på 2 år skal bli storebror No e d bare å se frem til uke 12 også ul i uke 18 etterpå Håper alt står bra til med tanke på at eg har mistet sist mnd Er d normalt å få mage som viser allerede? Føler man kan se d på meg! Viste tidlig sist også men ikke såå tidlig Vi får årets julegave alle som har termin i Desember <3
-rosepose- Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 (endret) Heeelt enig! Er bare 5+4 i dag og d går såå seint! Har lyst å si d til hele verden hehe.. Stort at gullet mitt på 2 år skal bli storebror No e d bare å se frem til uke 12 også ul i uke 18 etterpå Håper alt står bra til med tanke på at eg har mistet sist mnd Er d normalt å få mage som viser allerede? Føler man kan se d på meg! Viste tidlig sist også men ikke såå tidlig Vi får årets julegave alle som har termin i Desember <3 jeg også føler jeg har mage og er sikkert rundt 5-6 uker... sååå oppblåst det er hvertfall tull at det ikke viser før etter 3 mnd, jeg har vert kjempegravid de to andre gangene når jeg er i uke 12- slik at det ikke kan skjules og har sett høygravid ut de siste 4 mnd... måtte jeg sippe det denne gangen ^^ Endret 17. april 2013 av -rosepose-
hønemor0408 Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 Jeg har sett høygravid ut jeg også men det er bare oppblåsthet. Men jeg har jo matlyst som ikke ligner grisen og har måttet spise jevt og trutt for ikke bli dårlig så nå har jeg lagt på meg... grrrr.... Så det eneste som syns på meg er ekstra fett.... jeg er 8+2. Jeg skal være veldig forsiktig med hva jeg eter fremover! :-)
88Lina Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 Hei damer! Er i samme båt selv, jeg er kommet noen uker lengre enn dere ser jeg, men uansett en eviget til uke 12!!! Blir ikke bedre av å gå hjemme! Er 10+5, liker å si uke 11 jeg da så er ganske straks "i mål" Har vært sykmeldt i 6 uker nå og er videre sykmeldt grunnet hypermesis.. Formen begynner å komme seg, men veldig lite energi og mye trøtt enda. Håper det bedrer seg:) Har bestilt meg UL i slutten av denne mnd, gleder meg til å se lille (igjen). Mistet x 1 tidligere i år ,samt sterke smerter da jeg var i uke 8, så lege henviste meg til gyn.pol Fikk se en liten engel med glorie på hodet som legen sa, og hjerte banket. Håper tiden flyr...... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå