Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innenfor normalen ift begge deler, men har fsh på 9 og amh på 5. Legen på riksen var helt rolig ift dette, og sa bare at hun økte medisindosen litt, men at jeg var innenfor normalen på begge hormoner. Tror dere det blir vanskeligere for meg å bli gravid?? Vet at andre har fått det til med lavere amh og høyere fsh enn meg, men ble litt deppa over resultatene. Åh, at det skal være så mye å bekymre seg for bare for å få barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fine resultater det, så dette går nok fint :-)

Skrevet

ååå I love you, maibaby;-) Et så lite svar kan gjøre så godt! Har bekymret meg for dette siden onsdag, men nå skal jeg drite i det og tenke positivt. Takk!

Skrevet

Vi har nesten like verdier. Jeg har amh på 5 og fsh på 8 (men forhøyet østradiol). Jeg ble også litt lei meg forhadde håpet verdiene var bedre.

Men jeg har vært gravid 3 ganger siste 1,5 år, både med naturmetoden og ivf (men mistet). Så det er absolutt sjanser :-)

Skrevet

Så godt å høre, Tidenerinne:-) Nå ble jeg mer optimistisk! Leit å høre at du har mistet 3 ganger, det må være ufattelig vondt... Håper dere får en spire snart, som klamrer seg fast:-)

Skrevet

Jeg har amh på 1, og ble anbefalt prøverør med nummer to. Vi takket nei til dette, og etter 4 år med prøving på egen hånd, gav vi opp...:( 2 måneder etterpå ble jeg gravid (uten hjelp), og nå har vi en hærlig gutt på 9år, og ei lita tulle på snart 6.mnd:) Dette er vårt mirakel <3 Lykke til med prøvingen, dette går nok helt fint:)

Skrevet

Takk for det TantePilly:-) Hyggelig når mirakler skjer og dere får to barn da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...