Lykketroll13 Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg har vært skikkelig kvalm de siste dagene. Jeg spyr ikke, men har likevel lyst å holde meg hjemme fra jobb imorgen. Er det vanlig å bli sykmeldt selv om man ikke spyr, eller bør jeg holde ut og gå på jobb siden det ikke er sykdom? Noen som har erfaring?
Edelweis Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 du kan vel heller velge egenmelding? jeg vet ikke om du får sykemelding for bare å være kvalm.
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Jovisst kan du få sykmelding p.g.a. svangerskapskvalme! Å være konstant kvalm uten å spy kan være minst like ille som å spy. Eneste forskjell er at man greier å holde på det lille av mat som man får i seg når man ikke spyr. Jeg er kvalm på tredje uka nå og har ikke vært på jobb siden før påske... Har likevel bare kasta opp 3 av dagene, men den kvalmen som alltid henger over er helt grusom. Første dagene har jeg brukt egenmeldinger, men i dag skal jeg til lege og få sykmelding for denne uka. Så satser jeg på bedring i løpet av uka her! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå