Gå til innhold

Å kvitte seg med dyr som barn er knyttet til

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI - du skriver selv i første innlegg at det er kun du som ikke har noe stort ønske om å ha hund.

Anonym poster: d95eebcf861f531f64ac6c93dde82380

Jeg har ingen stort ønske om å ha hund NÅ fordi helsen er blitt dårligere. Når vi skaffet oss hunden hadde alle like mye lyst, inkludert meg. jeg hadde aldri sett for meg at allergi kom til å bli noe problem fordi jeg ikke har reagert på hunder tidligere. Hadde ikke alle hatt ett ønske om å få oss hund hadde det heller ikke vært noe alternativ!

Anonym poster: 540ebe9c0ab1f122bb609ff7b7017d51

Skrevet

Det er fullt mulig å plutselig utvikle allergi. Jeg har vokst opp med både katt og hund, hatt det hele livet. Er gravid med mitt andre barn nå og plutselig ble jeg allergisk mot min fars katt. Klarer nesten ikke være på besøk der. Har hund selv og den reagerer jeg ikke på heldigvis.

Jeg ville gitt bort hunden. Vet hvordan det er å være allergisk. Selvom du ikke tar på den så er hårene og flass overalt i huset.

Datteren din blir sikkert lei seg, men hun har det bedre med en frisk mor. Dessuten er det sikkert ikke bra å bruke masse allergimedisiner som gravid når man kan unngå det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...