Mamma til en<3 Skrevet 13. april 2013 #1 Del Skrevet 13. april 2013 Samle alle som har spådd/spår her inne. Begynne med å fortelle -Hvor mange år man har spådd her inne? -Hvilken måte man bruker? -Om man har hatt ofte rett? -Hvor gammel man er? -Hvor mange barn vi har og alder på dem eventuelt? -Hvor man bor? Kan begynne med meg selv! - Jeg spådde mye en liten stund her inne for et par år siden (før jeg blei gravid for 1 1/2år siden) Vurderer og begynne litt igjen etterhvert -Jeg bruker ingen hjelpemidler, kun tanker/følelser osv -Jeg har hatt vanskelig for å se på meg selv og mine nærmeste (noen ganger spesielt tidligere når jeg dreiv med det så fikk jeg opp ting uten at jeg selv prøvde og da hadde jeg som regel rett) her inne har jeg som regel fått tilbakemelding om at jeg har hatt rett, men har nok tatt feil noen ganger også. - Jeg er 20 1/2år og har en liten gutt på 1 1/2år -Bor i Telemark ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144038437-til-alle-dere-andre-som-har-sp%C3%A5dd-eller-sp%C3%A5r-her-ikke-spm-om-%C3%A5-bli-sp%C3%A5dd-men-hadde-v%C3%A6rt-moro-%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 14. april 2013 #2 Del Skrevet 14. april 2013 Hvor mange år man har spådd her inne? spådd siden 2009... da evnene mine ble sterkere etter en bilulykke -Hvilken måte man bruker? Bruker intuisjon, tarotkort og englekort, og bordkort. har også forskjellige healingteknikker, og er en empat (kjenner andres smerter/føleser/energier) -Om man har hatt ofte rett? hvor ofte jeg har rett må man nok spørre de som er blitt spådd på... -Hvor gammel man er? 29år -Hvor mange barn vi har og alder på dem eventuelt? Ingen barn, lang prøvehistorikk med div... exu, sa, mangel på eggleder, ivf -Hvor man bor? bor i huset mitt /vårt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144038437-til-alle-dere-andre-som-har-sp%C3%A5dd-eller-sp%C3%A5r-her-ikke-spm-om-%C3%A5-bli-sp%C3%A5dd-men-hadde-v%C3%A6rt-moro-%C3%A5/#findComment-145253233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå