Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min på 24 mnd hater å kle av og på seg, eneste han tar på seg for egen maskin er langstøvler/cherrox :P Uteklær må vi stort sett tvinge på ham mens han skriker og stritter imot. Såå hyggelig at han velta inn i to års-trassen nå bare et par uker før han blir storebror.. hehe.. Noen barn elsker jo å sitte å fikle med gensere og strømpebukser i 15-20 minutter av gangen mens andre igjen ikke har noen interesse av det. Men alt jevner seg ut etterhvert :-) Har du forresten brukt mye tid på å trene på av- og påkledning sammen med ham? I bhg har de sjelden tid til å la hvert barn bruke 10-15 minutter på å knote på seg vinterdressen på egenhånd.

Endret av Madolyn&Muffin

Ja, vi trener på det når vi har fri fra barnehage/ jobb. Men får det ikke til for seg og gir opp. Tror hovedproblemet kanskje er at han kun bruker en hånd og holder i bamse, krem etc med den andre hånden. Viser og sier at han må bruke begge hendene.

Sniker meg inn her. ;-) Eldstemann er fire, og kler nå på og av seg det meste, men det kom først etter tre år. Er ikke ne de "bør" kunne når de er to. Nen kan det, siden noen liker å kle seg ut og slikt, mens andre, som min hater å kle av og på seg. Er rett og slett bortkastet tid, om du spør han ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...