Gå til innhold

Sletta dere innlegget mitt på Kranglesiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frøken Regine

Legge det inn igjen? Dere har sletta det og jeg sitter ikke å kopierer innleggene mine over i Word sånn i tilfelle dere gjør en feil.

Det var et innlegg på Kranglesiden, jeg fikk et svar og så var innlegget borte.

Nå har jeg vært inne å letet etter innlegget ditt,å¨kan ikke finne det noen sted.

Kan jeg få be deg om å legge inn det igjen så jeg kan få se på det?

Nå lo jeg høyt. Moderatorevnene her inne når nye høyder

Anonym poster: eb66ee0f70cce22fe351777c2a82b341

Annonse

Nå har jeg vært inne å letet etter innlegget ditt,å¨kan ikke finne det noen sted.

Kan jeg få be deg om å legge inn det igjen så jeg kan få se på det?

Nå lo jeg høyt. Moderatorevnene her inne når nye høyder

Anonym poster: eb66ee0f70cce22fe351777c2a82b341

Og som vannlig så svarer det ikke

Anonym poster: a4ee73d8dcc2bbc74965df5df40251d3

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Legge det inn igjen? Dere har sletta det og jeg sitter ikke å kopierer innleggene mine over i Word sånn i tilfelle dere gjør en feil.

Det var et innlegg på Kranglesiden, jeg fikk et svar og så var innlegget borte.

Ja, men kjære deg, du må da skjønne at du må ta sikkerhetskopi av alle innlegg her for å ha i bakhånd om du skulle få behov for å bevise at du ikke bryter forumets regler!

Er du helt ny eller??

:P

Annonse

Vi beklager feilen men kan du ikke legge inn det igjen så kan vi ikke hjelpe dig.

Moderator

HVORDAN skal hun kunne legge inn igjen et innlegg som dere har slettet? Det hadde det vært fint om dere kan svare på.

Anonym poster: 3686113b5c5292f9a70b54f0935d1229

Gjest sug lut

Vi beklager feilen men kan du ikke legge inn det igjen så kan vi ikke hjelpe dig.

Moderator

HVORDAN skal hun kunne legge inn igjen et innlegg som dere har slettet? Det hadde det vært fint om dere kan svare på.

Anonym poster: 3686113b5c5292f9a70b54f0935d1229

Det er standard pakke. Du må dermed sørge for å ha kopi av alle innleggene dine i tilfelle moderator sletter dem.
Gjest Frøken Regine

Mener ikke å være ufin på noen måte,men om dette er så viktigt for deg,så kanskje du kan huske hva det var du skrev?

Ærlig talt! Er jeg til bryderi for dere? Har dere viktigere oppgaver å gjøre eller er det vanskelig for dere å utføre den jobben dere får betalt for?

Det er ikke så viktig, men jeg forventer at dere ikke sletter innlegg som ikke bryter med reglene og at dere har en bedre forklaring enn "at dere ikke vet og at jeg får fikse det selv" når dere gjør feil.

Hva skjedde med "beklager, vi har visst gjort en feil, det skal ikke skje igjen". Makan til arroganse!

Skjerpings!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...