Gå til innhold

dere som har vært gravide eller er gravide:-)

Anbefalte innlegg

Når testet dere positivt?

I morgen er tiden for mens og har derfor planer om å teste i morra tidlig. Har ingen tro på at jeg er gravid i denne perioden fordi har absolutt ingen symptomer.. Men de forrige to pp. Har jeg hatt veldig mye symptomer og alikevel ikke vært gravid:-P

Fortsetter under...

Jeg testet positivt supertidlig denne gangen, var bare 2+6 uker på vei ved første positiv test, hadde EL på dag 10 og testet da positivt 10 dager etterpå :D

Ved 1 svangerskap testet jeg positivt etter IKM, var ingen aktiv prøver da, så fulgte ikke såå godt med...

Ved 2.svangerskap testet jeg ikke før samme dag som IKM og da var den positiv :)

Lykke til i morgen prinsessepåvei:) Krysser fingrene for deg! Har faktisk tenkt på deg, og håperhåperhåper ;)

Husker tilbake på at du kommenterte meg på mitt innlegg før jeg var gravid. Fikk svakt positiv ca 9dpo (etter det jeg tror var eggløsning)..

Hold oss oppdaterte! :)

Annonse

Har bare en test liggende så venter til i morgen for å være helt sikker om ikke tanta dukker opp før jeg får sjansen:-)

Belle : Gratulerer!:-) håper jeg også snart kommer meg over på 1. Trimester forumet. Skal oppdatere om hva testen viser i morgen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...