Gå til innhold

Jeg er på besøk fra "Bli gravid"..dere som har opplevd festeblødning..jeg trenger hjelpen deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer nemlig på om jeg hadde det igår..

Vi hadde sex (tilfeldig?) og plutselig sa sambo at jeg blødde. Jeg trodde såklart det var mensen..men det var kun litt der og da..da jeg skulle tørke meg var det liksom ikke noe mer. Jeg satte i en tampong, men det var ikke noe på den da jeg tok den ut igjen. Jeg hadde ikke vondt da jeg satte i tampongen eller noe så jeg tenker at det er ikke det at jeg har fått sår/rift el. heller. Vi hadde jo akkurat satt igang! Haha!

Hvordan var deres festeblødning? ..når kan jeg i så fall forvente å teste positivt?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en festeblødning så betyr jo det at egget har festet seg og da begynner jo kroppen på produsere hcg.

Så i teorien kan man vel teste ganske kjapt etter det vil jeg tro?

Men jeg har aldri opplevd festeblødning så jeg er jammen ikke sikker! :-)

Skrevet

Jeg hadde det denne gangen og jeg hadde det rundt tiden jeg skulle ha mens, så trodde også det var ta ta som kom. Men det var mer som blodig utflod og var ikke mye. 4 dager etter å mens enda ikke var startet tok jeg test, og den viste svak positiv :) lykke til!

Skrevet

Jeg lurer nemlig på om jeg hadde det igår..

Vi hadde sex (tilfeldig?) og plutselig sa sambo at jeg blødde. Jeg trodde såklart det var mensen..men det var kun litt der og da..da jeg skulle tørke meg var det liksom ikke noe mer. Jeg satte i en tampong, men det var ikke noe på den da jeg tok den ut igjen. Jeg hadde ikke vondt da jeg satte i tampongen eller noe så jeg tenker at det er ikke det at jeg har fått sår/rift el. heller. Vi hadde jo akkurat satt igang! Haha!

Hvordan var deres festeblødning? ..når kan jeg i så fall forvente å teste positivt?

Takk for svar! :)

Jeg hadde også litt blødning, mer som blodig utflod, noe jeg ofte har i forkant av mensen. Men det var ikke bare en gang, det var et par ganger over et par dager... Uansett: det skjedde uken etter eggløsning og befruktning. 10 dager etter befruktning testet jeg svakt positivt. 2 dager senere, var det ganske sterkt positivt.

Skrevet

Ville ha sakt at det er mer som frisk blod...har hatt det med min første og har det nå med min andre. Og med min første trodde jeg det var vanlig mens, men når den ikke kom for andre gang så tok jeg test. det viste seg at jeg var over 9 uker på vei. Mengden er jo veldig liten ift vanlig mensen. Jeg har testet positiv denne uken...3 ganger :) så etter mitt hode kan du bare teste deg...

Skrevet

Fikk besøk av tanta idag :(

Lykke til til dere andre. Håper spira sitter for meg og snart! :)

Skrevet

Lykke til! Kos deg i våren og la sola gjøre jobben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...