Kjærepære Skrevet 14. april 2013 #26 Skrevet 14. april 2013 Hei, så koselig med denne tråden! Er snart 34 og gift med en kvinne, så det sier seg selv at jeg ikke sånn plutselig blir på tjukken Vi giftet oss sommeren 2011, og hadde første inseminasjonsforsøk allerede på bryllupsreisa Har hatt fire inseminasjoner etter dette, og da gikk vi over til IVF. Har hatt to forsøk ved IVF-klinikken. Null graviditet så langt, men håper jo på at alle gode ting er tre Skal nok til med hormoner igjen i mai. Har hittil ikke fått noen på frys, så det blir ferskforsøk igjen.
Bella baby Skrevet 14. april 2013 #27 Skrevet 14. april 2013 Virker som mange lykkes med å bli gravide, men at man mister:( Trist.. Men jeg har den tanken om at det hjelper å h positive tanker.. og jeg er evig takknemelig for datteren vi allerede har og for å ikke snakke om den hjelpen vi får Jeg håper at 2013 blir det store babyåret for alle oss på IVF
Erle85 Skrevet 15. april 2013 #28 Skrevet 15. april 2013 Hei! Mange sterke historier her, sitter med tårer i øynene! Jeg er en dame på 27, min mann er 28. Vi har prøvd å få barn i over 4år. Mannen har fått påvist, få men gode svømmere og jeg sliter med en tynn livmorslimhinne. Vi har nå vært ca et år i denne IVF-karusellen. Mai/Juni 2012 - ICSI, Fersk forsøk, kort protokol = negativ (V September 2012 - Fryseforsøk i natrulig syklus = gravid utenfor livmoren (Måtte opere vekk høyre eggleder) Nå vi kom til innsett denne gangen, klarte de å miste egget vårt, så vi måtte ta opp enda et egg Januar 2013 - Fryseforsøk i styrt syklus = negativ Mars/april 2013 - Fryseforsøk natrulig syklus = negativ Kommer mensen etter 12.mai, starter vi opp på nytt. Fersk forsøk, kort protokol. Håper det blir mange positive tester framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå