1+1 blir 3 Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Hei. Ser du har kjøpt ei supergod kosebukse hos bik bok. Jeg er på utkikk etter ei god bukse å ha med på føden, men bekkenet krangler mye, så foretrekker nettshopping. Men, bikbok har nettbutikk, så spørsmålet mitt er hvilken bukse du har kjøpt? Hva heter den?
3 i april Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Hm har en del slike bukser og de har joi nettbutikk også
zassy ☆ Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Hei hm vet ikke om jeg finner den på bikbok sin side, men i butikken fantes den i mørk blå og grå (de hadde hatt rosa også før sa hun) og merket er westhill Redbird står det baki, jeg har den blå, den har hvit bånd i livet Stor i størrelsen sa hun. Jeg bruker stort sett smaal til vanlig, men kjøpte xs nå og det til og med som gravid! Strammer ikke noe. I tillegg synes jeg bikbok sine klær pleier å være så små i størrelsen, men ikke denne tydeligvis. Håper du finner den!
zassy ☆ Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 (endret) denne er det nok http://bikbok.com/eu...127560-580-Blue Stoffet er ganske tynt og veeeldig myk og deilig, liker at det er strikk nederst også så man slipper å tråkke på den. Nei jeg jobber ikke på bikbok....... haha! Endret 13. april 2013 av zassy ☆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå