Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på rugedag 9.

Jeg har testet daglig hver morgen (med billigtester) siden rugedag 4. At jeg startet så tidlig var ikke av tro på positiv test så tidlig - bare så det er sagt! ;-) Det var for å følge testene dag for dag, og ha noe å sammenlikne med - og likeså når Ovitrellen var ute av kroppen.

Jeg har brukt samme type test hver dag, og den har vært like negativ hver dag - MEN ikke i dag. Nå begynner strek nr 2 tydelig og vise seg. Den er Ikke like klar som kontrollstreken selvfølgelig, men man kan tydelig se en svak strek. Noen sier at en strek er en strek! Hehe.

Noen som har testet liknende på denne tida, og vist seg å faktisk være gravid?? Og hva tror dere her?

Jeg er forberedt på begge deler i dette tilfellet. Men jeg likevel optimistisk ;-)

Ha en fin lørdag alle sammen!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver meg på et forsiktig gratulerer jeg :D mange som har hatt positivee tester dag 9, og vært gravid :)

Skrevet

Nå er ikke jeg så innmari inne i ivf, men rugedag 9, vil det si det samme som dpo 9?

Isåfall ville jeg bare si at jeg fikk ultrasvak strek på dpo 9, og jeg er gravid, så det kan jo hende at det er tilfelle for deg og. :)

Krysser fingrene!

Skrevet

Nå er ikke jeg så innmari inne i ivf, men rugedag 9, vil det si det samme som dpo 9?

Isåfall ville jeg bare si at jeg fikk ultrasvak strek på dpo 9, og jeg er gravid, så det kan jo hende at det er tilfelle for deg og. :)

Krysser fingrene!

rugedag 9 tilsvarer dpo 11... men vi setter sprøyte som tilfører kroppen hcg... så derfor følels ofte testingen litt feil og utrygg...

men til HI: Når du har hatt negative tester tidligere, så sire jo kroppen din nå at den har begynt å produsere hcg på egenhånd :P

Skrevet

Dette lover godt :) :) Gleder meg til fortsettelsen...

Skrevet

Jeg testet positivt rugedag 7, dvs 9 dpo. Det var ikke sprøyta som satt i hos meg :) spennede! Hvisker gratulerer :)

Skrevet

Takk jenter :D Håper på det beste nå!

Skrevet

Så spennende!! Krysser fingrene for at spiren sitter:D

Skrevet

...og en forsiktig gratulasjon fra meg:)

Skrevet

Dette lover godt - håper jeg!!

Takk igjen :D

Skrevet

Der fikk jeg svar på spm mitt på en annen tråd May-mom-05 :-)

Mener det var dag 9 jeg testa positivt forrige gang og det stemte :-)

Tror du er gravid og hvisker gratulerer:-))

Skrevet

Andre streken var definitivt enda tydeligere i dag, men mangler fortsatt litt til for å bli like klar som kontrollstreken. Men det går i hvertfall i riktig retning :D

Takk My73!

Skrevet

Gratulerer :) må bare si at jeg aldri har hatt like sterk strek som kontrollstreken, men gravid var jeg åkke som!

Skrevet

Gratulerer may-mom! Veldik kjekk lesing dette her altså :) Har du tatt en test i dag og? Jeg er spent på om streken din blir enda sterkere, eller om den forblir som den er ;) Lykke til videre :)

Skrevet

Hei dere ;-) Jeg testet med Clearblue i går, som viste GRAVID etter kun 1 min! Og i dag bekreftet blodprøve på sykehuset at det stemmer :D

Jeg har fortsatt til og med i dag, med testing av de som nevnt øverst i tråden. Strek nr to ble sterkere, men ikke mye pr dag.

Takk til dere alle! Klem til dem som vil ha :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Nyyyyyt tiden framover:):)

Skrevet

Det skal jeg! Takk og takk :D

Skrevet

Hurra! Jeg ble så bergtatt av historien din may-mom, at jeg tenker litt på deg hver dag merker jeg ;) Ønsker både deg og din mann lykke til videre. Håper han forblir frisk resten av livet. Og gratulerer så mye på vei til å bli familie på 4! :) Stor klem :D

Skrevet

Det skal jeg! Takk og takk :D

Gratulerer! Prøv å nyte svangerskapet og ikke la bekymringer ta overhånd :-)

Skrevet

Så utrolig koselig, Loyse! Trivelig å få høre slikt. Tusen takk! :D

Ja MK73, dette skal nytes! Må prøve å være optimistisk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...