may-mom-05 Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg er på rugedag 9. Jeg har testet daglig hver morgen (med billigtester) siden rugedag 4. At jeg startet så tidlig var ikke av tro på positiv test så tidlig - bare så det er sagt! ;-) Det var for å følge testene dag for dag, og ha noe å sammenlikne med - og likeså når Ovitrellen var ute av kroppen. Jeg har brukt samme type test hver dag, og den har vært like negativ hver dag - MEN ikke i dag. Nå begynner strek nr 2 tydelig og vise seg. Den er Ikke like klar som kontrollstreken selvfølgelig, men man kan tydelig se en svak strek. Noen sier at en strek er en strek! Hehe. Noen som har testet liknende på denne tida, og vist seg å faktisk være gravid?? Og hva tror dere her? Jeg er forberedt på begge deler i dette tilfellet. Men jeg likevel optimistisk ;-) Ha en fin lørdag alle sammen!!
Tante_Esel Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 prøver meg på et forsiktig gratulerer jeg mange som har hatt positivee tester dag 9, og vært gravid
Lessismore Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Nå er ikke jeg så innmari inne i ivf, men rugedag 9, vil det si det samme som dpo 9? Isåfall ville jeg bare si at jeg fikk ultrasvak strek på dpo 9, og jeg er gravid, så det kan jo hende at det er tilfelle for deg og. Krysser fingrene!
Tante_Esel Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Nå er ikke jeg så innmari inne i ivf, men rugedag 9, vil det si det samme som dpo 9? Isåfall ville jeg bare si at jeg fikk ultrasvak strek på dpo 9, og jeg er gravid, så det kan jo hende at det er tilfelle for deg og. Krysser fingrene! rugedag 9 tilsvarer dpo 11... men vi setter sprøyte som tilfører kroppen hcg... så derfor følels ofte testingen litt feil og utrygg... men til HI: Når du har hatt negative tester tidligere, så sire jo kroppen din nå at den har begynt å produsere hcg på egenhånd
Evigoptimisten Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Dette lover godt :) Gleder meg til fortsettelsen...
Venterpåenspire Skrevet 13. april 2013 #7 Skrevet 13. april 2013 Jeg testet positivt rugedag 7, dvs 9 dpo. Det var ikke sprøyta som satt i hos meg spennede! Hvisker gratulerer
may-mom-05 Skrevet 13. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2013 Takk jenter Håper på det beste nå!
micke78 Skrevet 13. april 2013 #9 Skrevet 13. april 2013 Så spennende!! Krysser fingrene for at spiren sitter:D
may-mom-05 Skrevet 13. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2013 Dette lover godt - håper jeg!! Takk igjen
My73 Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Der fikk jeg svar på spm mitt på en annen tråd May-mom-05 :-) Mener det var dag 9 jeg testa positivt forrige gang og det stemte :-) Tror du er gravid og hvisker gratulerer:-))
may-mom-05 Skrevet 14. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2013 Andre streken var definitivt enda tydeligere i dag, men mangler fortsatt litt til for å bli like klar som kontrollstreken. Men det går i hvertfall i riktig retning Takk My73!
Lillie Vanillie Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 Gratulerer må bare si at jeg aldri har hatt like sterk strek som kontrollstreken, men gravid var jeg åkke som!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 15. april 2013 #15 Skrevet 15. april 2013 Gratulerer may-mom! Veldik kjekk lesing dette her altså Har du tatt en test i dag og? Jeg er spent på om streken din blir enda sterkere, eller om den forblir som den er Lykke til videre
may-mom-05 Skrevet 16. april 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. april 2013 Hei dere ;-) Jeg testet med Clearblue i går, som viste GRAVID etter kun 1 min! Og i dag bekreftet blodprøve på sykehuset at det stemmer Jeg har fortsatt til og med i dag, med testing av de som nevnt øverst i tråden. Strek nr to ble sterkere, men ikke mye pr dag. Takk til dere alle! Klem til dem som vil ha
micke78 Skrevet 16. april 2013 #19 Skrevet 16. april 2013 Gratulerer så mye!!!! Nyyyyyt tiden framover:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. april 2013 #21 Skrevet 18. april 2013 Hurra! Jeg ble så bergtatt av historien din may-mom, at jeg tenker litt på deg hver dag merker jeg Ønsker både deg og din mann lykke til videre. Håper han forblir frisk resten av livet. Og gratulerer så mye på vei til å bli familie på 4! Stor klem
MK73 Skrevet 18. april 2013 #22 Skrevet 18. april 2013 Det skal jeg! Takk og takk Gratulerer! Prøv å nyte svangerskapet og ikke la bekymringer ta overhånd :-)
may-mom-05 Skrevet 18. april 2013 Forfatter #23 Skrevet 18. april 2013 Så utrolig koselig, Loyse! Trivelig å få høre slikt. Tusen takk! Ja MK73, dette skal nytes! Må prøve å være optimistisk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå