Gå til innhold

til alle som roper på meg :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen...forstår deg veldig godt..man må passe på seg selv og ikke slite seg ut...å spå tar mye energi....og i din situasjon trenger du all den hvile og energi du har til bare deg selv... :-D får opp her et stort GRATULERER....stemmer det at du er gravid? for får det opp her jeg...klem

Jeg også skjønner deg veldig godt :)

Spådde her inne en del tidligere, men tatt en lang pause selv da jeg fikk gutten min.

Er du 3mnd på vei? (får opp kjønn også, men tilfelle du ikke vil vite kjønn om du er gravid så vil jeg ikke skrive det)

Hvis du ikke er gravid eller prøver så vil jeg tru du blir det innen 3 mnd :)

Ville skrive ned det jeg fikk opp, men om noe stemmer i det hele tatt aner jeg ikke da jeg som jeg skrev har tatt en laaang pause fra dette..

uansett lykke til fremover :)

Annonse

Spådde her inne en del tidligere, men tatt en lang pause selv da jeg fikk gutten min.

Er du 3mnd på vei? (får opp kjønn også, men tilfelle du ikke vil vite kjønn om du er gravid så vil jeg ikke skrive det)

Ville skrive ned det jeg fikk opp, men om noe stemmer i det hele tatt aner jeg ikke da jeg som jeg skrev har tatt en laaang pause fra dette..

hadde satt hele verden i bevegelse for å ha vært tre måneder på vei... hehe... nei jeg er ikke gravid :( men hvis du får inn kjønn så kanskje det nærmer seg :)

Jeg vil gjerne vite alt jeg :) er bittelitt nysgjerrig, da vi har prøvd lykken i 4 og et halvt år, uten å komme i mål...

hadde satt hele verden i bevegelse for å ha vært tre måneder på vei... hehe... nei jeg er ikke gravid :( men hvis du får inn kjønn så kanskje det nærmer seg :)

Jeg vil gjerne vite alt jeg :) er bittelitt nysgjerrig, da vi har prøvd lykken i 4 og et halvt år, uten å komme i mål...

Da vil jeg tru du blir det om/innen 3 mnd. (håper jeg har rett)

Var gutt jeg fikk opp :)

Trur du får en gutt også trur jeg du får 2 jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...