mosmo Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Nå begynner jeg å bli skrekkelig lei. Nå har vi prøvd kjempe lenge. Den siste uken har to venniner født to nydelige babyer og to andre venniner har ringt og fortalt de var blitt gravide. Den ene venninnen min har en baby på 6 mnd og er gravid igjen og vi begynte samtidig som prøvere sist gang hun var gravid.. Var ikke meningen å klage, men har ingen å snakke med noen om dette, så ville bare skrive det ned.. Beklager jeg var så negativ
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Du har full rett å bli lei deg og negativ! Jeg og mannen min, når vi begynte å prøve så var vi en gjeng som begynte sammen. Vi er de eneste som ikke har fått barn 1-2-3, men vi venter vår første i år! Så gråt, vær sint, lei deg og føl det du føler. For livet er urettferdig! Men du og mannen din kommer til å få et barn, det kommer bare ta litt lengre tid og DERE to vil virkelig vite hvor heldige dere er, som mange aldri vil forstå hvor heldig de er som blir gravid så fort de rister litt på trusa. Anonym poster: f39f40aa298a14ab3554ef11d9ae0e96
all i want is u Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 kjenner meg igjen. har akkurat samme problemet her. d kan virkelig skjære meg i hjertet å tenke på d. kjenner jeg får fysisk vondt innvendig fordi jeg synes d er så sårt. men jeg hååååper at d er slik som mange sier... at vi som har prøvd så lenge vet å sette pris på barna våre enda mer! at vi tåler motgang enda bedre når d dukker opp etter at vi har fått barna våre. at forholdet vårt til mannen også er sterkere etter dette... må prøve å finne d positive i alt i denne situasjonen. prøve å presse bort de vonde tankene. og hvis man trenger avstand fra venninner som er gravide, så må man også gi beskjed til dem tror jeg. forklare at man er veldigveldig glad på deres vegne, men at d er så fryktelig vanskelig å være i den situasjonen man er i og se og høre om andre som er gravide... håper du kommer deg opp igjen i bedre humør veldig snart!! prøv å finn trøst i oss andre som er her inne. vi som sliter finnes vi også! d er ikke alle som får d til selv og uten å vite hvor heldige de er. vi er mange, uheldigvis og heldigvis, hvis du skjønner lykke til!!
mosmo Skrevet 14. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2013 Tusen takk for de ekstremt fine kommentarene. Ja det er utrolig sårt og det er kjempe fint å vite jeg ikke er alene. Det er vondt og sårt men jeg har jo ett håp, Jeg er ikke klar til å gi opp ennå, ønsket om en baby er så stort hos oss begge så klarer ikke gi opp. Men jeg gjør jo ting litt verre for meg selv også. Jeg sitter på nettsteder og har valgt ut alt barneutstyr og tøy jeg vil kjøpe når jeg endelig blir gravid huff jeg er håpløs
Fiemamma Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Prøv progesteronstøtte fra el til IKM Kanskje dere bare trenger et ekstra kick med hormoner så egget fester seg fast Det gjorde susen her Sender sekkevis med babystøv
Lilita85 Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Prøv progesteronstøtte fra el til IKM Kanskje dere bare trenger et ekstra kick med hormoner så egget fester seg fast Det gjorde susen her Sender sekkevis med babystøv Fiemamma: Brukte du progesteronkrem? I så fall, når startet og sluttet du? Vi går inn i 10. pp og tålmodigheten tar slutt!
mosmo Skrevet 18. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2013 (endret) Nå virker jeg sikkert veldig dum men hva er :progesteronstøtte? Endret 18. april 2013 av mosmo
Fiemamma Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Hei jenter Noen ganger hjelper det for å få spira til å feste seg med et progesteronkick (det hormonet som skilles ut mellom el og ikm). Man får det f.eks i hudkrem og som vaginal-gel (blir brukt vaginalt under IVF behandling, Crinone og Lutinus). Jeg ble gravid på IVF medisin (en nesespray som tømmer hypofysen for hormoner). Legens teori: jeg ble gravid fordi kroppen fikk ekstra boost av bl.a progesteron Anbefaler dere å gjøre litt research om dette. Kanskje det er så enkelt som å gi kroppen litt ekstra hormonstøtte som gjør susen Tvi tvi!!
Lilita85 Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Takk for svar Fiemamma! Da skal progesteronkrem testes ut :-) har lest litt om det og ser at det i hvert fall ikke er farlig å gjøre et forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå