November-spire-79 Skrevet 16. april 2013 Forfatter #26 Skrevet 16. april 2013 Takk for svar alle sammen jeg har følt meg som en hønemor fordi jeg ammer henne så mye, og det er jo familie og venner som gjerne kommer med sårende kommentarer på at jeg skjemmer henne bort. Jeg klarer uansett ikke å la henne gråte så hun får så mye kos og pupp hun vil både dag og natt. I natt har hun sovet fra 23.00 til 04.30 det var som å komme til himmelen for oss alle. Det ordner seg nok etterhvert. Bare hun er avvent på dagen når vi starter i barnehagen
Hannah- Skrevet 16. april 2013 #27 Skrevet 16. april 2013 Huff ja det er typisk, men det er jo absolutt ikke sånn barn blir bortskjemt. Gjør det som passer best for deg og ditt barn, og bare le litt inni deg av de teite kommentarene.
*oktobergutt 12* Skrevet 16. april 2013 #28 Skrevet 16. april 2013 Takk for svar alle sammen jeg har følt meg som en hønemor fordi jeg ammer henne så mye, og det er jo familie og venner som gjerne kommer med sårende kommentarer på at jeg skjemmer henne bort. Jeg klarer uansett ikke å la henne gråte så hun får så mye kos og pupp hun vil både dag og natt. I natt har hun sovet fra 23.00 til 04.30 det var som å komme til himmelen for oss alle. Det ordner seg nok etterhvert. Bare hun er avvent på dagen når vi starter i barnehagen Jeg har det akkurat som deg.... ) I natt lå min gutt våken fra ett til ca tre.... han våknet etter "puppen" og da lå han og skravlet til han ble trøtt igjen. Og da må jo selvsagt puppen fram igjen...... litt slitsomt det der. Men er heldigvis ikke så ofte han våkner helt opp om natten, han bruker å sovne kjapt igjen etter litt mat/kos.
MrsMilla Skrevet 17. april 2013 #29 Skrevet 17. april 2013 Venter til beibisen sover, og så svitcher jeg pupp med smokk haha. Nå har jeg etterhvert avvent pupp også om natta, ved å stå opp og gi grøt - og så smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå