Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #26 Skrevet 12. april 2013 Kremfresh sine produkter er kjempegode. "dagligvareprodukter" er ofte fulle av fyllestoffer og mineraloljer osv osv som ikke trekker skikkelig inn i huden, men legger seg utenpå - resultat: du kan virke myk og fuktet der og da men det holder gjerne i veldig kort tid og er ikke noe for de som er virkelig tørre i huden. Noen er forøvrig fornøyd med slike produkter men da er de gjerne ikke så tørre i huden som de kanskje tror og trenger lite for å bli fornøyd. Du sier du ikke vil ha oljer eller fete kremer, men (gode) kremer som er litt fete + tar litt tid før de trekker inn i huden er rett og slett fordi det er så mye godt som skal trekke inn, trekker en krem veldig fort inn så er det ikke særlig mye som skal inn + at den inneholder veldig mye vann som også fordamper. Men så fins det dårlige fete kremer også som føles klissete fordi de inneholder dårlige oljer som altså ikke trekker inn men legger seg som et klissent lag. Jeg anbefaler saltskrubb fra kremfresh + kroppssmøret, du kommer til å føle deg som en baby etterpå, det er helt sykt effektivt! Anonym poster: 50e3578a9e71d6887729c70aec02676b Jeg bruker krem fra dagligvare og anser meg selv som å ha tørr hud. Hvis jeg ikke smører kroppen etter dusj så får jeg skjellaktig og veldig kløende hud. Klør slik at jeg klør meg til blods. Så det du sier her er tull! Anonym poster: d87289cf29cb535667b75d4418ac79b7 Hadde du brukt dn som faktisk hadde hatt rike ingredienser hadde du ikke klødd deg til blods for da hadde du fixet problemet... Anonym poster: 1ed05ab8acc468b9471ca519d1f8273f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #27 Skrevet 12. april 2013 Decleor og md formulation Anonym poster: 7b4be86a9fd48c27d285222fb21e8f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå