Gå til innhold

Oppkast og kvalme... Hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er 15 uker nå med kvalmen har overhodet ikke sluppet taket, har faktisk blitt enda værre..

Hva gjør folk og hvordan er det for deg? Jeg trener virkelig tips og høre erfaringer. Er første gang for meg.

De siste dagene har jeg opplevd at jeg faktisk ikke klarer å holde på noe mat.. Av og til kan en yoghurt eller frukt bli værende men da må jeg ikke spise mer, for da kommer alt opp.

Er trøtt og sliten hele tiden nå, føler meg tappet for energi..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144038006-oppkast-og-kvalme-hva-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slit med kvalme enda.... Er i veke 25, og ventar nr 5, har vore likedann med alle saman. Olden boble med eplesmak (kald med isbiter i) er noko av det som har vore best! Denne har litt kalorier også, så du får i deg litt næring. Elles funka det med saltstenger. Ikkje verdens sunnaste diett, men kan anbefalast! Lykke til!

Tusentakk for mange svar :) Jeg har egentlig ikke hatt så mye problemer med å få i meg mat, men er bare at det kommer opp igjen!

Veldig mange gode tips, jeg skal forsøke ingefær og koke ris :) Olden eple, honningmelon, vannmelon og biola er kjøleskapet fullt av, elsker det og har merket at det er veldig bra .. Eneste er de dagene der bare alt kommer opp igjen uansett hva det er..

Jeg hadde jo håpet det ville gi seg til nå.. Men skjønner jo at for noen varer det tydeligvis lenger :(

Annonse

Jeg syntes det hjalp og spise litt og ofte.. Gjerne knekkebrød med litt smør eller tubeost. Fant også ut at lollipop ispinner el. lignende hjelper, det er så friskt og kaldt. Har en sånn maskin så lager de selv av f.eks. jordbær, banan og appelsin, veldig godt :) Det gikk over for meg i uke 13-14..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...