Gå til innhold

ALDRI kjøp fra Babyland!!!

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med Troll prestige barnevogn?

Vi kjøpte en på lørdag og samme dagen ble vi frarådet å kjøpe den.

Googler man navnet får man ikke opp noe annet enn misfornøyde kunder, og barn som har falt ut av vognen?!!! Viser seg også å være ett polsk merke, ikke norsk som de sier det er.. ikke koster den mer enn 3000,- i polen. Overpriset til norske forbrukere..! (8000,- på tilbud)

Vi ble selvfølgelig veldig skeptisk, og ville heve kjøpet. Vi har betalt inn halve kjøpesummen og vognen skulle komme i september til butikk. Noe jeg påstår er mer enn god nok tid til å gi beskjed.

Men makan til dårlig service!! Da kaller de det innbetalte beløpet for depositum, noe som verken står på nettsiden eller på kvitteringen vi fikk av de..

Blir helt dårlig.. Kjøpe ting til det kommende barnet skal være en morsom opplevelse. Men babyland gjør rett og slett en forderdelig dårlig jobb!

SÅ IKKE KJØP PÅ BABYLAND, og hold dere for guds skyld borte fra merket "troll"!!

Noen som har lignende opplevelser? Gode og dårlige?
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037906-aldri-kj%C3%B8p-fra-babyland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

jeg har betalt for en barnevogn i denne buttik. men etterpå jeg har lest alle i denne forum. så jeg har søkt på nettsidene. Jo, det er sant. samme vogn jeg har kjøpt koster billigere. jeg har ikke tatt barnevogn ennå. jeg har spurt i butikken men de tilbyr noe andre tinger som regntrekk eller andre vogn. Dessverre jeg liker ikke andre vogner. Jeg har snakket med kjefen med telefon han sier at han kan ikke gi pengene tilbake jeg gi godelapp og bryte forbindelsen. bare han snakket med assistent . jeg liker ikke måten han snakket. Jeg har ikke lyst til å kjope noe fra denne buttik. hvordan skal jeg få godelapp.  jeg har betalt 5000. Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. kan noen helpe meg..

jeg er ikke så flink i norsk og norsk regel. de sier at de folger noen regel og mer som jeg forstå ikke. også assistent spurt hvilken land du kommer fra. hvorfor??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...