Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg er shoppegal og bestiller mye på nettet. Lei av å fly på posten pga pakken ikke passer i postkassa. Noen som har sånne svære postkasser? Da får jeg vel alt i postkassa utenom det som krever signatur? Anonym poster: 14155f89b50052d17c020e1cb0657f0e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037867-noen-med-stor-postkasse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Del Skrevet 12. april 2013 Om du får alt i postkassen din eller ei kommer ann på veldig mye. Mange av storebrev blir sortert ut av maskinene på postterminalen pga størrelse, slik at de aldri er innom de som leverer post ut i postkassen din. Da får du hentelapp i postkassen. De som jobber på posthuset eller post i butikk har ikke noe med de som leverer ut posten i din postkasse. Mens noen blir sortert ut fra de som leverer i postkassen. Har de veldig mye post endag, blir de litt store brevene levert til posthus/post i butikk siden de ikke har plass i bilene sine til alt. Jeg jobber i post i butikk, og jeg har selv stor postkasse. Men jeg ser støtt og stadig at jeg må hente brev som fint får plass i min postkasse. Men når jeg ser hvor mye post de som leverer i postkassen har noen dager så skjønner jeg at de ikke får med seg alt. Men jeg ser også at det er mye som fint hadde fått plass i postkassen som vi får fra postterminalen. Disse blir sortert utifra etter str eller tykkelse. Så vi har fått små pakker men tykke, så disse går vel ikke gjennom sorteringsmakinen deres så da havner de hos oss. Men får du stor postkasse tar det nok litt tid før postbudene sker dette mens de sorterer. Det er ikke noe systemt på å raportere om du har stor postkasse, så de som sorterer må se at du ahr ny postkasse npr de leverer ut postkassa og så huske det når de sorterer. Ganske mange postkasser de leverer til er dag også. Så gi det litt tid så får du nok mer og mer i postkassa de. Anonym poster: 3be1f9dcc7cdc00e4230cdf436f638d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037867-noen-med-stor-postkasse/#findComment-145245736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå