Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre så ser jeg ingen nå :-/ Men er ikke du i ett helt nytt forhold, nettopp møtt en ny mann, er du sikker på at det er lurt å bli gravid akkurat nå? Mens jeg skriver myser jeg fælt og 'sinnarynkene' får kjørt seg så det er noe her som trigger meg og gir meg en følelse av neineinei don't baby, not just now... Det er faresignaler her, hvorfor vet jeg ikke, og det er ikke for meg å vite, det er bare for deg og huske :)

Ser du noe på meg da? Har tatt min første pergokur ever, dobbel, og skal ta de i 4 mnd på rappen uten pause. Har testet skyggestreker vil jeg tro så jeg er nok ikke gravid nå, men får du opp noe om om pergo vil funke og om jeg får denne etterlengdete babyen etter 4 års prøvong? :-)

Klem

Hei, det kan fint være en festeblødning. Den inntreffer plus minus en uke før forventet mens. Ellers er det av hormnelle årsaker også vanlig å spotte på samme tidpunkt. Jeg gjør det hver måned. Uten å være gravid. Dersom du ikke har gjort det før, så kan det imidlertid være et fint tegn. Jeg tror du kan være gravid. Tidlig SA er det hvertfall ikke. Hilsen Therese

Anonym poster: 30d26efadb480f53bfd8809e7473525a

Jeg ser forresten noe på deg over, Athina. Jeg ser at du sliter med jobb. Ser at du ikke er så gammel. Og noen problemer i forhold til overvekt. Ser også en skinnsofa. og brystpanel, lys parkett. Du liker rødt. Og en gammel komfyr. Ser godteri i skapet. Ser at du røyket før. Ser at mannen din er kraftig. Ser noen dyr. Si om jeg tar helt feil. Du skriver fra en eldre bærbar data som henger seg hele tiden. Du er mye sur og sint...Depresjon? Therese.

Jeg ser forresten noe på deg over, Athina. Jeg ser at du sliter med jobb. Ser at du ikke er så gammel. Og noen problemer i forhold til overvekt. Ser også en skinnsofa. og brystpanel, lys parkett. Du liker rødt. Og en gammel komfyr. Ser godteri i skapet. Ser at du røyket før. Ser at mannen din er kraftig. Ser noen dyr. Si om jeg tar helt feil. Du skriver fra en eldre bærbar data som henger seg hele tiden. Du er mye sur og sint...Depresjon? Therese.

Her var det dessverre fint lite som passet på meg, sur og sint innimellom som alle er, men ingen depresjon, lyst gulv har jeg, og en laptop som oppfører seg som de fleste :-) Men godt forsøk på å se meg Therese :-)

Det skal sies at de som ser her inne ser meg ikke, men på spesifikke spørsmål funker det ;)

Endret av Athina'

Annonse

Jeg har tatt en pause fra dette/lenge siden jeg har drive med dette så du må ta det jeg sier med en stor klype salt ! :)

Jeg er litt usikker på om du er gravid nå, men føler sterkt graviditet ved deg så om du ikke er det nå så trur jeg du er / blir det innen 3 mnd iallefall..

Ville du sett tilbake?

Når blir jeg gravid med nestemann? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...