Gå til innhold

Gonal f pennen ville ikke sette hele dosen? Stoppet på 25

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Skulle sette sprøyte for andre gang i dag, Skudde opp pennen til 150 (har en på 900ie) Men den stoppet på 25, selv om jeg holdt inne doseringsknappen hele tiden? Tok i ny nål skrudde ned til 0 og opp til 25, satt den og trykket, men ingenting skjedde.

Tok så og stakk for tredje gang, skudde pennen opp til 50, og fikk i meg 25 til, men da stoppet den også på 25. Hva kan dette være?

Må jeg bare stille dosen til 175 da? Andre som har opplevd dette?

Fortsetter under...

De to første dagene ble det knot for meg. Stakk to ganger første dagen og tre ganger andre dagen. Etter det har det gått greit med et stikk. Forskjellen er at mannen trykket hardere på knappen nå til den gir etter på et vis. Første dagene var jeg rimelig stresset og mannen trykket derfor mer forsiktig

Jeg har bare opplevd at pennen har stanset fordi den har vært tom, dvs helt på slutten av pennen. Men du har jo kun brukt den en gang før, på en 900 ie syllinder, så det høres veldig rart ut?!? Men jeg fikk en helt ny pen da jeg begynte på forsøk nå igjen, for de har holdbarhet bare i to år, så kan det være noe med pennen.

Endret av kaksy

Jeg har opplevd en defekt eggeløsningspenn da, det var no' herk. Den stoppet alt for tidlig, og er jo en engangspen, så jeg styrte noe verre med å få ut alt, for jeg ville jo at alt skulle komme med slik at eggutaket dagen etter skulle gå bra. Men jeg fikk ikke alt ut, og ga opp tilslutt. Fikk ut noen egg uansett, men vet ikke om det hadde noe å si at jeg ikke fikk full dose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...