Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er laget en facebookgruppe for oss med termin i november. Den heter foreløpig min (mamma i november) den er lukket, men kan søkes opp. Etterhvert vil den bli hemmelig :)

Skrevet

Flott tiltak, men jeg er desverre for "feig" til å melde meg inn der enda :P Vil være mest mulig anonym, men skal vurdere det når gruppa blir hemmelig for andre :)

Skrevet

Skjønner den ;) du får gjøre det :) den er lukket, så ingen som ser hva som skrives der da, kun hvem som er medlem :)

Skrevet

Venter litt med å komme inn dit jeg også, siden jeg ikke har fortalt noen om graviditeten ennå :)

Skrevet

Hei, jeg finner ikke facebook gruppa - vil gjerne bli medlem

Skrevet

Hei, jeg finner ikke facebook gruppa - vil gjerne bli medlem

Den er gjort hemmelig, men sender deg navnet mitt så kan du legge meg til som venn så fikser jeg det :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vil legge meg til facebookgruppen? :)

Skrevet

Jeg vil også være med!

Skrevet

Blir med jeg også nå ;) Send meg en pm med navnet ditt da Venterpåenspire!

Skrevet

Jeg vil også bli med :)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med i facebookgruppa, hvordan går jeg fram? :)

Skrevet

Vi andre her venter vel på at noen av de som er medlem skal sende en pm... Har sendt melding til Venterpåenspire for lenge siden, men ikke hørt noe.. Håper hun har det bra da :)

Skrevet

Hm, jeg har også sendt henne en melding... Kanskje noen av de andre i gruppen kan invitere oss? :)

Skrevet

Jeg er blitt medlem der, men må være venner med dere på face for å legge dere til.

Skrevet

Jeg er blitt medlem der, men må være venner med dere på face for å legge dere til.

Ja, men så send oss en melding her med navnet ditt da, så vi kan legge deg til som venn ;) Aner jo ikke hva du heter :P Hehe...

Skrevet

Jeg vil også vøre med i Facebook grupoen.

Hvordan gjøe jeg det?

Skrevet

Har dere kommet dere inn i facebook gruppa?

Vis ikke, send meg en pm

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vil legge meg til facebookgruppen? Jeg vil gjerne være med :)

Skrevet

Er det mye aktivitet på facebookgruppa? Har ikke så veldig lyst å blande facebook og svangerskapet, men er kanskje greit å bli kjent med noen i samme situasjon snart - og stemmer det at det er en egen for Trondheim i tillegg til en felles? Begge er skjulte grupper jeg må inviteres til antar jeg? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Masse aktivitet på facebook gruppa =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...