Gå til innhold

Jeg skal på en fest hvor vi skal kle oss ut som en artist. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg har mørkt hår, så det enkleste ville vært å finne en artist med svart/brunt hår. Når det er sagt, så kunne det jo vært gøy å bruke parykk også!

Artister som utgår er: Madonna, Abba-jentene og Bobbysocks.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kira bjeffer

Cindy Lauper er alltids ein klassikar:)

Har du sett bildet av meg som henne?

Jeg var utkledd som henne en gang. Stor parykk (som forøvig også kan brukes til Tina Turner!), blondeskjørt, stripete genser i mange farger med bar skulder og singlet under, armbånd i mange farger, leggevarmere og knall rosa sko med høye heler.

Herlig :)

Endret av Kira bjeffer
Gjest amandine

Jeg stemmer på Gene Simmons! Da får du ha lange svarte krøller, du kan gå med dyp utringning, trange skinnbukser og dyrisk høye sko, og kan slikke deg forførende rundt munnen mer eller mindre hele kvelden;-)

Jeg har mørkt hår, så det enkleste ville vært å finne en artist med svart/brunt hår. Når det er sagt, så kunne det jo vært gøy å bruke parykk også!

Artister som utgår er: Madonna, Abba-jentene og Bobbysocks.

Banjo-Kari eller noe annet sprekt. Ville slått meg løs på en humoristisk måte.

Anonym poster: 163e3a0cb18b9b7810ce918994b5531b

Annonse

Jeg stemmer på Gene Simmons! Da får du ha lange svarte krøller, du kan gå med dyp utringning, trange skinnbukser og dyrisk høye sko, og kan slikke deg forførende rundt munnen mer eller mindre hele kvelden;-)

Haha, det hadde jo faktisk vært dritkult! Men, vet ikke om jeg tør utsette ansiktet mitt for all den malinga. ;)

jeg har mørkt langt hår, men på popstjerne party kjøpte jeg parykk og kledde meg ut som Britney Spears i sin aller første musikkvideo. Musefletter og skoleuniform:))

Anonym poster: ef251505dd2664af99c85b5c0ebd8e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...