Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen sin bæsj er så klissete... Bleien blir hengende fast i rompen... Han bæsjer veldig ofte, men er ikke sår i det hele tatt. Han blir noen ganger liggende med bæsjen en stund hvis han bæsjer rett etter at vi har byttet, for han sier ikke ifra med grining e.l. Det gjelder spesielt om natten.

Men nå i det siste har bleiene blitt hengende.fast, og jeg finner ikke sammenheng om han har hatt bleien lenge....

Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min henger Pampers bleiene fast, men ikke Libero bleiene. Hvilke bleiemerke bruker du?

Skrevet

Ta litt olje på stumpen, kanskje det kan hjelpe? Mini her bæsjer ofte litterær han prumper og er ikke alltid jeg får med meg det, da henger også bleien (bruker pampers) fast og jeg bruker en klut med vann på for å få den av :)

Skrevet

Vi merket at pampers var værre enn libero, så vi sluttet å bruke de.

Men libero henger ofte de også.

Men her om dagen byttet jeg bleie og så ca 15 min senere så hørte jeg det kom mer i bleien så jeg byttet igjen med en gang fordi vi skulle ut en tur...

Og selv da hang det ganske godt fast..

Lurer på om det er noe med melken. Brystvortene mine blir også hengende fast i ammeinnlegget... Er det vanlig? :P

Skrevet

Hvilke ammeinnlegg bruker du? Natusan?

For natusan satt fast med meg, men så begynte jeg med Coop sine Änglamark. Ikke noe problem med at de sitter fast lenger :)

I bleier bruker jeg Rema 1000 sine og har ikke hatt problem med den ha sittet fast i rompa, uansett mykt eller hard avføring.

Skrevet

Har bare brukt avent sine ammeinnlegg. Det har ikke egentlig plaget meg at de henger fast, bare lurte på om det har sammenheng med at babyen henger fast...

Tror ikke rema 1000 har bleier som er små nok??

De hadde hvertfall ikke det når vi sjekket sist..

Skrevet

Ja, sant :) Min er 6 mnd så tenkte ikke så langt :P

Jeg var plaget med sårhet på brystvortene så når de satt fast plaget meg masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...