*VårBlomst* Skrevet 11. april 2013 #1 Del Skrevet 11. april 2013 Var hos jordmor på tirsdagen, noe som ble den siste jordmortimen. Har i flere uker slitt periodevis med kraftige smerter i rygg, mage, underliv - takvis. og masse kraftige, vonde kynnere...eller rier er det godt mulig det var.. men det går alltid over. etter noen timer. uregelmessig er det også. Blodtrykket er fint, urinen er ok. Babyen ligger laaangt ned i bekkenet, hodet festet. føler jeg går med hodet mellom beina noen ganger. vondt. Mye nedpress. Jordmor antok en baby på rundt 4 kg ved KS om 11 dager. Hun sa at siden jeg er så sliten som jeg er, og med tanke på 3 tidligere ks, skulle jeg ikke strekke strikken for langt før jeg ringte føden (evnt innlegges for hvile, men smertene er jo der fremdeles...). For babyen sin del var det bra om jeg kom meg over denne uka... Hun ville nemlig ikke bli overraska om fødselen kom igang av seg selv før det oppsatte ks. Nå i dag har jeg vært liggende all day long..... Våkna med intense smerter i begge beina. fra lårene og helt ned til ankelen. Kjente etter hvert en murring fra bekkenet, så antar at smertene kom fra bekkenet. Ikke satt jeg godt og ikke lå jeg godt. VONDT!! Og nå i kveld er jeg periodevis svimmel og kvalm. Og helt utslitt. Er så sliten!!!!! Øm i magen etter kynnerne som er vonde, med tak i magen og rygg/bekken. Har 1,5 times kjøring til sykehuset, har 3 barn hjemme, så er ikke bare bare.... er ufattelig sliten, og fatter ikke hvordan jeg skal klare 11 dager til... men tenker jeg blir avfeid om jeg ringer føden bare pga at jeg er sliten....for smertene er jo "vanlige", eneste de kanskje tar hensyn til er mine tidligere ks..... sliten,sliten,sliten.... syt og klag...... ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037741-sliten-hvor-g%C3%A5r-grensen-til-%C3%A5-ringe-f%C3%B8den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte1988 Skrevet 11. april 2013 #2 Del Skrevet 11. april 2013 Du kjenner deg selv og du som vet når din grense er nådd:-) terskelen til å ringe føden er ihvertfall ikke høyere enn din grense:-) ring du:-) Mange klemmer og lykke til herifra:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037741-sliten-hvor-g%C3%A5r-grensen-til-%C3%A5-ringe-f%C3%B8den/#findComment-145244439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå