Gå til innhold

da er vi igang igjen etter SA..noen som vil ta en titt?ser tilbake .

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen som vil?

heisann :)

Jeg er ikke helt på nett om dagen... hehe.. tror det er litt tid for å fokusere på meg selv... men vil bare si at jeg håper det går bedre med deg,, og at du snart får lille valpen i hus, at livet blir bedre da :)

GOOOD klem!

Annonse

Har sett på deg i en annen tråd du hadde, men vet ikke om du har sett det så kopierer det og legger det inn her jeg

Jeg spådde en del her inne før jeg blei gravid med gutten min for 2 år siden etter det gjør jeg det så og si ikke lenger. Men jeg vil prøve på deg for du svarte meg med engang når jeg spurte deg på en tråd tidligere i kveld, men du må ta det med en stor klype salt da det er lenge siden jeg har gjort dette nå !

Var veldig vanskelig å se, sikkert for at det er lenge siden, men får opp mai mnd ! Enten at du blir gravid igjen nå i mai eller kanskje at du får babyen i mai 2014! fikk også opp mars, men vet ikke helt hvorfor!

Var ikke stort til hjelp dette, men..

Lykke til :)

Jeg spurte deg om jeg var gravid og du skrev ja, men jeg fikk senest idag negativ test.. Føler du forsatt at jeg er gravid? når slå testen isåfall ut? Takk om du orker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...