Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på ul idag i forbindelse med fryseforsøk. Går på 6mg progynova og er på syklusdag 12. Hadde kun livmorslimhinne på 5,1 mm.. Skal øke dosen progynova til 8mg og ny ul om 4 dager. Er det noen muligheter for at slimhinnen blir over 7mm til mandag? Eller om noen har noen tips til hva som kan hjelpe på tykkelsen?

Har aldri reagert så dårlig på progynova før så er litt redd for at det blir avbrutt denne gangen...

Fortsetter under...

Æsj!!! Det samme skjedde meg ved forrige forsøk. Den har aldri vært et tema før en gang. Skal på UL i morgen dag 10, og er selvsagt grisespent på denne hinna om den er fin denne gang.

Legen sa til meg at dette var noe som skjedde innimellom og ik noe å gjøre med. Jeg økte dosen 2 ganger, og to nye ul'er og den stod bom fast på 5mm på dag 15.

Skal ikke ta fra deg motet, og husk det er en grunn til at de øker dosen og gir den noen dager til :) Heier på hinna di!!!! Har hørt at Silicia gel og store doser sink kan hjelpe på dette. Jeg har denne gang bare svelt unna noe ekstra sink...

Så kjedelig! :/ håper det går kjempebra på ul hos deg i morgen! :):)

Håper den dumme hinna mi får rompa i gir og feter seg opp litt, og det litt kvikt! Måtte stå over forrige syklus siden det krasjet med påsken, og har liiiiite lyst og måtte vente enda en syklus... Regner med neste ul er siste sjangse, for da er jeg allerede på syklusdag 15, så har ikke så alt for god tid..

Men jeg får slappe av, spise masse vitaminer og håpe på et beste! :)

Om noen har noen flere tips, så er det bare og rope ut! :)

Ifbm inseminasjon ble jeg satt på Pergotime 5 dg + GonalF i tre dg. Jeg har vært skeptisk til div. kjerringråd/dyr helsekost,men googlet litt mtp råd mot tynn slimhinne og fant ut at jeg ville prøve Silicia Orginal denne gangen. Jeg har ikke hatt tykkere slimhinne enn 4-5 mm hittil, men denne gangen økte slimhinnen fra 4 mm på ul mandag, den var 6mm på ul onsdag og 8mm på ul fredag. Det har jeg ikke opplevd før,og sier ikke at det skyldes Silicia Org, men jeg har før gått på langt regime for IVF,reagerte ingenting på medisinene og måtte avbryte forsøket. Jeg ble dessverre ikke gravid ved forrige insem.,men forsøker samme opplegg en gang til med Pergo/GonalF, og jeg blir nok å ta Silicia Org denne gangen også,for sikkerhets skyld. Og ekstra D-vitamin,etter råd fra legen i Danmark.

Lykke til !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...