Gå til innhold

Dere som har 3 fødsler bak dere : Startet fødsel nr 3 likt som de 2 andre ?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 4 dager til termin med nr 3. Med begge de 2 første gikk vannet 5 dager og 1 uke FØR termin. Og så startet riene en del timer senere, men begge var enkle og problemfrie fødsler og jeg var i god form etter begge fødslene.

Men nå er jeg veldi forvirret. Jeg har gått med sterke kynnere, stikkninger og nedpress i minst 14 dager nå uten at det har skjedd noe mere. Nå sitter jeg her med noenlunde vonde tak i magen, men de blir ikke noe mere regelmessige og jeg skjønner ingenting og er lei av og bli lurt av kroppen min.

For med de andre så hadde jeg ikke noe særlig vonde tak i magen slik som nå. Vannet gikk og så fikk jeg tak og riene kom. Men mulig det blir omvent denne gangen, først kommer riene og så går vannet ?

Hvilke erfaring har dere med nr 3 ??

Fortsetter under...

Jeg er også gravid med nummer 3 og her har det begynt med rier tidligere, vannet ble tatt på sykehuset begge gangene.. Går også rundt å blir lurt hele tiden, men det er visst veldig vanlig når en venter nummer 3. En kan gå slik lenge har jeg fått beskjed om... Jordmor har sagt at fødsel denne gang kan like gjerne begynne med at vannet går selv om det ikke har gått før...

Skal oppdatere deg hvis jeg føder før deg.. :)

Mine to første begynte med rier (nr 2 etter et par runder med lurerier). Tredje begynte med svake rier, som tok seg litt opp, så stoppet litt, så begynte igjen etc... Typisk nr 3 fikk jeg høre. Jeg fikk akupunktur og ble strippet på sykehuset. Men jeg fødte samme dag som riene begynte (kjente de første 6 om morgenen, og fødte kl 20.)

Fødsel nr 1 startet med vannavgang 4 dager etter termin. Deretter kom riene - ble født 5 dager etter termin.

Fødsel nr 2 startet med rier natt til termin. Ble født termindagen på kvelden.

Fødsel nr 3 ble satt i gang 7 dager etter termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...