Gå til innhold

Dårlig av progynova?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går på de nå og føler meg ganske dårlig. Men det er ikke alle som får bivirkninger :) Jeg spottet ikke denne gangen, men tror vi skal regne 1.mensdag som den dagen en har blødning og ikke kun spotting. Startet på Progyova på dag 2.

Er usikker på om jeg skal beg på de nå eller vente til i morgen. Som regel kommer det masse til kvelden.

Pluss at jeg skal ta 3 tab per dag så hvis det komme i kveld har jeg liksom mistet en dag med tabletter

Jeg ble elendig av progynova. Begynte allerede i uke 5. Var sykemeldt i seks uker, og da fungerte jeg ikke i det hele tatt. Greide ikke gå i postkassen en gang. Kvalm, oppkast, smerter i både livmor og mage forøvrig og veldig slapp. Satt i lenge etter jeg sluttet på de også, men merket da at jeg kom meg dag for dag. Men det er jo ikke sikkert du blir dårlig da.

Nei det er ikke sikkert, men dumt å bli dårlig akkurat nå når vi trenger denne ferien.

Men da blir det til at jeg venter til juni, aner jo ikke om de har kapasitet engang.

Pluss at jeg er livredd for at det ene egget ikke tines og dør, så da må jeg igang igjen med ny søknad og full rulle med ventetid og hele pakka.

Syteinnlegg, har jo tross alt en og skal ikke klage, men blir så fort deppa.

Annonse

Kvalm, vondt i hodet og trøtt er foreløpig slik jeg føler meg. Men i dag har jeg fått resept på Afipran, så nå blir det nok straks mye bedre :)

Jeg tar også tre tabl. pr dag. Men du kan jo ringe klinikken og høre med de hva de mener er best? Syns ikke du syter, det er jo ikke bare bare alt vi må gjennom :( Så det er helt legitimt å være litt nedfor.. Føler jeg i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...