Gå til innhold

gravid for 3 gang. 0 symptomer..

Anbefalte innlegg

jeg er da 3 gangs gravid å har nul symptomer, bortsett fra at kaffen smaker leverpostei (som den jore i de to andre svangerskapoa) sett vekk fra det så har jeg ikke kvalme ikke tisser jeg oftere ikke er jeg trøttere en normalt.. tyder det på at noe er galt eller bør jeg bare juble over få syumptomer ?? (jeg ammer fortsatt nr 2 vet ikke om d har noe å si )

er foresten ca 5+5... men skal på tidlig ul pga uregelmessig mens så kan være lenger på vei..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037482-gravid-for-3-gang-0-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det enkelte dager også. Er 5+0 idag, og har de siste par dagene ikke kjent noenting. Null. Nada. Jeg er annengangs, og husker fra starten sist gang at jeg hadde mye murringer de første ukene. Litt bekymringsverdig at jeg ikke kjenner så mye nå, men har likevel bestemt meg for at dette skal gå bra! :) :)

Jeg er 6+4 og kjenner absolutt ingen ting jeg heller....

litt ømme pupper,våkner tidlig om morran og evt tisser 1 gang om nattan/tidlig tidlig morran. thats it!

I begynnelsen var jeg uggen, oppblåst,"sår" i magen, skjelvinger,fryser,spise masse, masse murringer i mage og rygg,vonde pupper...

nå? NADA! :-)

håper alt er i orden med spiren....skal på UL etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...