Gå til innhold

Hvorfor går Justine Bever med bar overkropp og bukse på knærne i 3 minusgrader i London om vinteren?

Anbefalte innlegg

Og hvorfor har han et konstant overrasket uttrykk i beverjentetrynet sitt?

Bever (Bieber er tysk og betyr bever) med sitt vanlige overraskede uttrykk:

ok-030113-news-justin-bieber-shirtless-birthday.jpg?1362153166

JUSTIN-BIEBER-BEAVER1.jpg

justin-bieber-joustin-beaver-400x300.jpg

bieber-beaver.jpg

Anonym poster: e82a30a099e69a2fab97950d1bd836e1

Fortsetter under...

For å svare på spørsmålet ditt er det vel for å vekke oppsikt. Flere jenter som dåner når de får se litt kropp..

Jeg forstår ikke hva hysterier går i, men synes ikke han er pen og har ikke hørt en hel sang så vidt jeg vet.

Er ikke han sånn idol for jenter på ungdomsskolen?

Annonse

For å svare på spørsmålet ditt er det vel for å vekke oppsikt. Flere jenter som dåner når de får se litt kropp..

Jeg forstår ikke hva hysterier går i, men synes ikke han er pen og har ikke hørt en hel sang så vidt jeg vet.

Han er vel mest hip hos jenter fra 5-15 tror jeg? Min 7åring er i alle fall veldig betatt. Jeg er ingen fan, men noen av sangene hans er ok, og det er vanskelig å ta fra han at han er flink til det han gjør.

Han er vel mest hip hos jenter fra 5-15 tror jeg? Min 7åring er i alle fall veldig betatt. Jeg er ingen fan, men noen av sangene hans er ok, og det er vanskelig å ta fra han at han er flink til det han gjør.

Akkurat. Ja når du nevner det så har jenta mi på 7 år også pratet noe om han. Jeg kan ikke uttale meg om sangene hans siden jeg ikke har hørt noe særs til dem. Jeg hører aldri frivillig på radio, er litt rar der :P

Han skriver da ikke sangene selv! Han er ikke noe flink i det hele tatt, sangene (som stort sett er skrevet av andre) er masseproduserte 1000 på dusinet under middels greier. Hvorfor 12 år gamle jenter ramponerer biler og belaster politiets budsjett fordi denne noksagten kommer til Norge er ubegripelig. Han er særdeles lite pen, det i seg selv kan han ikke noe for, men han tror tydeligvis at han er guds gave til alle jenter fordi han hele tiden poserer på denne ekle måten og viser seg frem. Han gjør meg kvalm og jeg er drittlei av alt maset om ham i media.

Fordi han visstnok har begynt med boler, og derfor vil vise frem resultatet.

Han har i tillegg hatt flere raseriutbrudd i det siste, og dermed tror mange at det med bolene faktisk stemmer. Han ble jo latterliggjort endel fordi han var veldig tunn og lignet ei jente. Dermed boler.

Anonym poster: 77842565d3e81f619f996c0f8ee654c4

Han skriver da ikke sangene selv! Han er ikke noe flink i det hele tatt, sangene (som stort sett er skrevet av andre) er masseproduserte 1000 på dusinet under middels greier. Hvorfor 12 år gamle jenter ramponerer biler og belaster politiets budsjett fordi denne noksagten kommer til Norge er ubegripelig. Han er særdeles lite pen, det i seg selv kan han ikke noe for, men han tror tydeligvis at han er guds gave til alle jenter fordi han hele tiden poserer på denne ekle måten og viser seg frem. Han gjør meg kvalm og jeg er drittlei av alt maset om ham i media.

Hahaha, kan ikke annet enn å le.

En voksen dame(?) som er så misunnelig på en unggutt at hun må slenge dritt? Fantastisk!

Noe sier meg at du ikke er en del av målgruppen. Si meg, blir du sinna av å se på Fantorangen også? Og å si at han er mindre pen og dårlig til det han gjør blir bare for dumt.

Den dagen du tjener milliarder av kroner på noe du er så "elendig" til så får du heller si fra, så skal jeg vurdere om det er noe i det du sier...

Hmhmhm.. Humrehumrehumre.

Anonym poster: 3849c676ce398fcd790fb8d3aa6d1d0c

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Det du sier vedr at du ikke skjønner fasinasjonen over denne artisten er noe foreldregenerasjonen har sagt i alle tider :) Elvis og The Beatles skapte stor oppstandelse blant foreldrene mens barna var hysteriske etter de.

Hvorfor du føler behov for å lage et jentenavn og oversette etternavnet til en ung gutt i tillegg til å kalle han talenløs og stygg forteller faktisk ganske mye om deg, noe du kanskje ikke har tenkt over?

Han er en helt alminnelig pen ung gutt som nok er litt over snittet høy på seg selv, men siden han har blitt behandlet som en gud siden han var 15-16 år, så er det kanskje ikke så rart.

Du må bare godta at du ikke er i målgruppen og at vi som voksne ser på disse "stjernene" på en annen måte enn tenåringene. Sånn er det bare :) ikke noe å la seg provosere over.

Annonse

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Kan han egentlig synge? Altså, hvordan høres han ut uten auto-tune?

Anonym poster: 9e7aba9d0f0b830b169996ea6d5f22b5

Han er jo en entertainer enter vi voksne skjønner det eller ikke.

Han ble jo oppdaget på Youtube, så et visst talent har han nok i tillegg til å ha vært utrolig heldig med apparatet rundt seg.

Og det er slett ikke de verste musikk jeg hører av tenåringen ihvertfall.

Han spiller flere instrumenter, ble oppdaget som guttunge spilte ig sang( så no auto tune da)han er flink til å synge! Om du skal kassere alle som bruker auto tune må du kassere alle ! Nesten som er artister idag. Inkl Josh Groban ( tror de fleste vil si han er flink til å synge - vel auto tune der og) noen trenger det mer enn andre seff. Herregud Rihanna da folk er hysteriske for henne og .... Vil si Justin Bieber er bedre enn henne. Hvorfor kan ikke en mann gå med bar overkropp så 15 åringer kan sikle når syngedamer er halvnakne i enhver musikkvideo/ setting de finner? Kun menn som skal ha noe glo på? Og ja.... For jenter på 13+ er han digg. Vakker i fjeset og ungguttkropp. Kikker du på guttter på samme alder der ute ser de tilnærma like ut kroppsmessig vel? Bare de fleste er ikke så pene i ansiktet hehe

Anonym poster: b1040d1492decbc6fa1790f606bba66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...