Gå til innhold

Noen her som har brukt Porsgrunn Sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har søkt oss til Porsgrunn, da vi må ha prøverør.

Hvor lang vente tid var det fra søknaden ble sendt, til dere kom inn til forsamtale, og så fikk tatt i bruk medisinene?

Var dere fornøyde med Porsgrunn sykehus?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid etter Porsgrunn prøverør, 1 forsøk, 3 innsett , er nå 30 uker. Godt fornøyd, selv om det er veldig rullebånd følelse-altså man føler man bare går på rullebånd-neste...neste... Men så lenge d lykkes er d jo d viktigste:) og Porsgrunn har veldig gode resultater. Jg var inne til forsamtale i nov og startet i februar, syns d gikk ganske fort, under seks uker fra henvisning til forsamtale. Men porsgrunn har blitt veldig populært, så det er også endel ventetid underveis noe jeg synes var litt vanskelig å forholde meg til. jeg ville heller ventet lenger for å statrte hele prosessen, enn å måtte vente underveis-feks fordi man får mensen i slutten av mnd så er d da fullt. så vær litt forbredt på ventetid også underveis. Lykke til:)

Skrevet

Lite ventetid, flotte folk - jeg er gravid m tvillinger og veldig fornøyd. :)

Skrevet

Åh, så hyggelig å høre at dere er fornøyde og at dere begge har blitt gravide:)

Aaleve: når du skriver 3 innsett, betyr det at det ble satt inn 3 egg samtidig på første forsøk?

Puma: satte du inn flere egg også?

Jeg har fått beskjed av min gynekolog at det blir satt inn kun et egg, da prøverør metoden er effektiv og at da sjansen for tvillinger er så stor.

I dette tilfelle så er det ikke noe galt med meg,men svømmerne til samboeren min.

Skrevet

mener jeg har svart deg før men det var kanskje en annen tråd?

har bare positive ting å si om porsgrunn, fantastiske mennesker som jobber der, blei gravid på første ivf forsøk der nå var på ul i går å der viste det seg en liten perfekt reke :P fra vi søkte kom vi inn innen 2 mnd å første samtale gikk å dagen etter starta jeg med medisiner:) så ting går fort når man bare kommer igang :)

Du får nok ikke inn to egg på første forsøk.

Skrevet

Hei håpefull!

Stemmer at vi har skrivd med hverandre tidligere:)

Nå har legen sendt avgårde søknaden, og måtte bare spørre hvor lang ventetiden er fra innkallelse,til forsamtale og så videre til medisinering. Er så spent:D

Gratulerer med bolle i magen, hvor langt er du på vei? :)

Skrevet

Puma: satte du inn flere egg også?

Jeg har fått beskjed av min gynekolog at det blir satt inn kun et egg, da prøverør metoden er effektiv og at da sjansen for tvillinger er så stor.

I dette tilfelle så er det ikke noe galt med meg,men svømmerne til samboeren min.

Fikk satt inn to på 3. og siste ferskforsøk ja. Fikk ellers satt inn ett tidligere, bortsett fra på Fryseforsøkene, da fikk jeg alltid sette inn to. De sa at av de som blir gravide etter å ha satt inn to ferske egg, så blir 25% tvillinggravide.

Skrevet

Jeg testet idag morges, og fikk opp gravid!! :D

Vi som har prøvd i et og et halvt år og på en måte har "gitt blaffen" i å prøve noe mer, samtidig som vi gledet oss til oppstart med prøverør.

Jeg er helt skjelven og kan ikke tro at endelig så fikk vi det til:D

Men tror vi venter litt og ser hvordan det går med frøet, før vi avlyser prøverør timen vi har søkt om.

Skrevet

Gratulerer!!!!!!

Skrevet

Takk Puma, jeg er fortsatt i sjokktilstand:/

Skrevet

så fantastisk :D gratulerer så mye :)

Er 8+1 i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...