Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..og i morgen er det igangsettelse!

Jeg gleder meg jo til det selv om jeg virkelig skulle ønske det hadde startet av seg selv før det..

Jeg kjenner litt på dette nå..og jeg liker ikke at tiden drar ut..Tenker på komplikasjoner og kjenner jeg blir litt trist av det..

Jeg håper virkelig at han kan komme av seg selv i natt <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144037372-10-dager-p%C3%A5-overtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk 10 dager over med jenta mi, så du har min sympati! Den tiende dagen skulle jeg på overtidskontroll på sykehuset om formiddagen, og skulle mest sannsynlig bli satt i gang. Da ble det fart på jenta, og hun kom den morgenen! :D Ble med andre ord ingenting av den kontrollen. Håper det blir slik for deg også, krysser fingrene!!! :)

Lykke til! Uansett ikke lenge igjen nå.

..og i morgen er det igangsettelse!

Jeg gleder meg jo til det selv om jeg virkelig skulle ønske det hadde startet av seg selv før det..

Jeg kjenner litt på dette nå..og jeg liker ikke at tiden drar ut..Tenker på komplikasjoner og kjenner jeg blir litt trist av det..

Jeg håper virkelig at han kan komme av seg selv i natt <3

Lykke til i dag :) Snart er babyen her :)

Annonse

Takk! :) Jeg våknet kl 04 og hadde mistanke om lekkasje..Snakket med føden og hun sa nei men at jeg skulle ha på bind til jeg kom inn til sykehuset senere.

0630 gikk slimproppen!!En time etterpå begynte jeg med noen harde tak nederst i magen.Nå har de vart 30 sek,alt fra 4-8 minutter mellom i 1,5 time!Vi er snart på sykehuset for igangsettelsen men tror kanskje det ordner seg selv nå!! :)

Takk! :) Jeg våknet kl 04 og hadde mistanke om lekkasje..Snakket med føden og hun sa nei men at jeg skulle ha på bind til jeg kom inn til sykehuset senere.

0630 gikk slimproppen!!En time etterpå begynte jeg med noen harde tak nederst i magen.Nå har de vart 30 sek,alt fra 4-8 minutter mellom i 1,5 time!Vi er snart på sykehuset for igangsettelsen men tror kanskje det ordner seg selv nå!! :)

Fantastisk!! Nå ble jeg glad! Da skjer det jo helt naturlig for deg også, masse lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...