Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så bra! Ja man må nok dessverre mase litt! Jeg hadde ikke fått ul på tirsdag hvis jeg ikke hadde skreket den til meg! Å hvem vet, kanskje MA'en ikke hadde blitt oppdaget og jeg hadde gått enda lenger og svevd på "falske" rosa skyer..

Da er det bare å krysse fingrene for at du får en bedre dag enn meg i morgen! :) jeg skal på sykehuset for en medisinsk abort :( gruer meg skikkelig, men tror det skal gjøre godt å få det unnagjort!

Fortsetter under...

Så bra! Ja man må nok dessverre mase litt! Jeg hadde ikke fått ul på tirsdag hvis jeg ikke hadde skreket den til meg! Å hvem vet, kanskje MA'en ikke hadde blitt oppdaget og jeg hadde gått enda lenger og svevd på "falske" rosa skyer..

Da er det bare å krysse fingrene for at du får en bedre dag enn meg i morgen! :) jeg skal på sykehuset for en medisinsk abort :( gruer meg skikkelig, men tror det skal gjøre godt å få det unnagjort!

ja jeg prøver å tenke positive tanker, men fornuften i meg sier at løpet er kjørt.... Jeg kjenner at jeg gruer meg så til svaret :( lykke lykke til imorgen, kan godt forstå du gruer deg :( er jo ikke dette du planla for den lille... Men som du sier, når det først har skjedd, så er det greit å bli ferdig, ihvertfall med det fysiske. Vi får bare krysse fingrene at vi begge, ja alle her på denne tråden som har mistet, snart vil sitte med et lite bylte i armene. Stor klem

<3 lykke <3 håper jeg... fikk nettopp telefon ifra legen om at den hcgen jeg tok igår, og selv kjørte til sykehuset, den hadde nesten dobblet seg. Dermed kunne jeg gå ut ifra at jeg fremdeles er gravid, med en levende bønne :)

Jeg skjønner svært lite... Og det gjorde legen min også...

Men nå får jeg leve som gravid fremover, også er det ul om en uke, og da håper jeg på å få sett og hørt hjerte til den lille <3

God helg alle sammen!!

Annonse

nopp, her er det full nedtelling til fredag og ul. Gru-gleder meg veldig!! er jo sikkert bra at jeg ikke har verken smerter eller blødninger. Men jeg stusser likevel veldig på den hcgen...

Hvordan går det med deg bambi?? Håper virkelig det gikk så bra som det kunne på sykehuset.. Klem

Null blødninger og smerter er jo et godt tegn da! :) Krysser fingre og tær for at du får gode nyheter i morgen!

Med meg så går det litt bedre for hver dag som går. Mange faktorer som spiller inn kjenner jeg. Sover dårlig, får ikke i meg mat, og er litt slapp - litt lav blodprosent etter en voldsom blødning, og narkosen.. Måtte nok ta utskrapning :( men nå har jeg nesten sluttet å blø, så om ikke mange ukene er vi nok klare til å prøve igjen! :)

Annonse

Takk takk... Har absolutt vært mange opp og nedturer i dette svangerskapet til nå... Satser på det går oppover og oppover fremover :) lykke til masse videre bambi, blir nok ikke lenge til en liten spire vil banke igjennom et helt svangerskap hos deg :) stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...