Gå til innhold

Noen som kan anbefale et fint sted (og gjerne hotell) som ligger i nærheten av Malaga flyplass?

Anbefalte innlegg

Kriterie er barnevennlig, men ikke type høylytt bamseklubb (snuppa vil da være 22 mnd). Basseng og gangavstand til stranden. God standard, og mulighet for rusle litt rundt i næromeråde på kvelden, samt gode resturanter.

Noen som har tips??

Fortsetter under...

Annonse

Vi har hus i fuengirola. Helt supert der.. Mange fine hotell i området :-) det er ca 20 min med taxi fra Malaga flyplass. Når skal dere dit?

Anonym poster: a150e6e81983f8d2d2c87e0e9eac7fb7

Vi har hus i fuengirola. Helt supert der.. Mange fine hotell i området :-) det er ca 20 min med taxi fra Malaga flyplass. Når skal dere dit?

Tenkte uke 29 :)

Ok, på generelt grunnlag så vil jeg anbefale benalmadena, torremolinos eller fuengirola. Fine steder for barnefamilier :-) god tur!

Gjest Kira bjeffer

Marriott er supert hotell. Vi bruker ca 45 min fra flyplassen.

Litt dyrt, men verdt hver krone :)

Hvilket Marriott er det? Link? :)

Marriott`s Marbella Beach Resort

http://www.marriott.co.uk/hotels/hotel-photos/agpmb-marriotts-marbella-beach-resort/

Annonse

• 11 måneder senere...

Marbella er virkelig et kjedelig sted.. Finner ikke noe sjarm i den byen overhodet. Oppskrytt, rett og slett..

Men i Marbella er det jo et helt enormt tilbud for både store og små. Si meg hva du liker så skal jeg gi deg noen tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...