mammadrøm Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Da var oppstartsamtalen på riksen gjennomført! Først hos lege, deretter opplæring på sprøyter hos sykepleier. Oppstart med medisiner i juli, og uttak ca uke 33. Hurra, vi er endelig i gang!!!! Tenk om det ble full klaff på første forsøk og et lite maibarn i 2014?!! *håpe, håpe*
Tante_Esel Skrevet 10. april 2013 #2 Skrevet 10. april 2013 ååå! Jeg husker all spenninga fra første time på riksen ta godt vare på den, for den forsvinner hvis du ikke blir gravid.... men krysser fingrene for full klaff på første forsøk
mammadrøm Skrevet 10. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2013 ja, det er mye spenning, forventninger og håp! Forsøker så godt jeg klarer å innstille meg på at jeg kanskje må gjennom en del runder før det går. Men vet med meg selv at jeg kommer til å bli veldig skuffa og lei meg ved negativ test... Tanken på at det kanskje aldri vil klaffe tør jeg ikke å tenke så mye på, det er for sårt og vondt:-( Prøver å være så positiv jeg kan! Takk for kryssende fingre- det samme sender jeg deg:-)
Bella baby Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Vi var på samtale med legen på tirsdag, men det var på Ullevål. Hadde flaks siden vi rakk å få bli med før sommerferien. Fikk mens torsdag og får tilsendt resepter osv til uken så dette blir spennende. Har dere prøvd lenge? Vi har prøvd i 2 år, men har ei jente på 4 som vi fikk uten hjelp og ikke har de funnet noe galt hos verken meg eller mannen min heller så jeg håper vi er Ullevål gir oss babylykke
mammadrøm Skrevet 14. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2013 Hei! Så heldige dere var som kommer i gang så fort da:-) Kanskje litt kortere ventelister på Ullevål da! Vi har prøvd i 1,5 år, og har ikke barn fra før. Hos oss så vet vi at årsaken ligger i dårlig sædkvalitet, men mine prøver er normale. Krysser fingrene for spire hos oss begge:-
Bella baby Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Ja, jeg kan ihvertfall si at vi hadde flaks mammadrøm for hadde ikke jeg fått mens før 1 mai så hadde vi måtte vente til august, Syns det virker som evighet til... :-/ Har dere vært på samtale hos lege eller når skal dere? Vi var først på Riksen , har hatt 2 inseminasjoner som var negative så jeg trodde vi i utgangspunktet skulle fortsette å være der, men de overførte oss til Ullevål uten at jeg egentlig vet hvorfor... Jeg krysser fingre og tær for at det blir en spire i 2013 :-)
mammadrøm Skrevet 14. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2013 Da hadde du flaks ja:-) Vi hadde samtale på riksen på onsdag. Først hos lege, deretter opplæring i sprøyter mm hos sykepleier. For vår del passer det fint å begynne med medisiner i juli og uttak i august, da jeg rekker å gjøre ferdig videreutdanningen min før oppstart:-) Spirer skal det bli:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå