Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var oppstartsamtalen på riksen gjennomført! Først hos lege, deretter opplæring på sprøyter hos sykepleier. Oppstart med medisiner i juli, og uttak ca uke 33. Hurra, vi er endelig i gang!!!! Tenk om det ble full klaff på første forsøk og et lite maibarn i 2014?!! *håpe, håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå! Jeg husker all spenninga fra første time på riksen :) ta godt vare på den, for den forsvinner hvis du ikke blir gravid.... men krysser fingrene for full klaff på første forsøk :)

Skrevet

ja, det er mye spenning, forventninger og håp! Forsøker så godt jeg klarer å innstille meg på at jeg kanskje må gjennom en del runder før det går. Men vet med meg selv at jeg kommer til å bli veldig skuffa og lei meg ved negativ test... Tanken på at det kanskje aldri vil klaffe tør jeg ikke å tenke så mye på, det er for sårt og vondt:-( Prøver å være så positiv jeg kan! Takk for kryssende fingre- det samme sender jeg deg:-)

Skrevet

Vi var på samtale med legen på tirsdag, men det var på Ullevål. Hadde flaks siden vi rakk å få bli med før sommerferien.

Fikk mens torsdag og får tilsendt resepter osv til uken så dette blir spennende. Har dere prøvd lenge? Vi har prøvd i 2 år, men har ei jente på 4 som vi fikk uten hjelp og ikke har de funnet noe galt hos verken meg eller mannen min heller så jeg håper vi er Ullevål gir oss babylykke :)

Skrevet

Hei! Så heldige dere var som kommer i gang så fort da:-) Kanskje litt kortere ventelister på Ullevål da! Vi har prøvd i 1,5 år, og har ikke barn fra før. Hos oss så vet vi at årsaken ligger i dårlig sædkvalitet, men mine prøver er normale. Krysser fingrene for spire hos oss begge:-

Skrevet

Ja, jeg kan ihvertfall si at vi hadde flaks mammadrøm for hadde ikke jeg fått mens før 1 mai så hadde vi måtte vente til august, Syns det virker som evighet til... :-/

Har dere vært på samtale hos lege eller når skal dere?

Vi var først på Riksen , har hatt 2 inseminasjoner som var negative så jeg trodde vi i utgangspunktet skulle fortsette å være der, men de overførte oss til Ullevål uten at jeg egentlig vet hvorfor...

Jeg krysser fingre og tær for at det blir en spire i 2013 :-)

Skrevet

Da hadde du flaks ja:-) Vi hadde samtale på riksen på onsdag. Først hos lege, deretter opplæring i sprøyter mm hos sykepleier. For vår del passer det fint å begynne med medisiner i juli og uttak i august, da jeg rekker å gjøre ferdig videreutdanningen min før oppstart:-) Spirer skal det bli:-)

Skrevet

Helt enig! Spirer skal det bli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...