Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns guttenavn er enklere enn jentenavn. Har mange guttenavn klare, og klarer ikke å velge. Merkelig det der... :)

Der er nok jeg motsatt, har mange jentenavn jeg liker, men ikke så mange guttenavn... ;)

Vi får utveksle navn litt seinere da, belle. For jeg er helt blank på jentenavn! :)

Fortsetter under...

Jeg syns guttenavn er enklere enn jentenavn. Har mange guttenavn klare, og klarer ikke å velge. Merkelig det der... :)

Der er nok jeg motsatt, har mange jentenavn jeg liker, men ikke så mange guttenavn... ;)

Vi får utveksle navn litt seinere da, belle. For jeg er helt blank på jentenavn! :)

Kan vi gjøre vettu :) har jo en sterk følelse av at vi får en gutt også, så da trenger jeg litt tips ;)

Jeg sliter skikkelig med å finne guttenavn som både er fint og som passer til etternavnet og til søsknenes navn! Derfor håper jeg også dette blir jente, men føler det også.

Vil gjerne ha hjelp til guttenavn! Eldstegutten har et navn som var ganske poppis da han ble født, selv om jeg ikke visste det den gang.

Etter kvalmen å bedømme, tror jeg at det minst må være en jente i magen!

Venter tvillinger, og har på følelesen at det er to jenter:-)

Spent på hva ul vil vise senere!

Uansett om det skulle bli noe annet, blir det bra;-))

Annonse

Gjest flykræsj

Har seriøst kvalmen noe å si for om det blir gutt eller jente??

Eller er det bare en myte?

Synes det høres litt rart ut.. Noen er jo plaget med voldsom kvalme uavhengig av kjønn, mens andre ikke merker noe. Hvorfor skulle forskjellig kjønn bestemme hvorvidt man får kvalme eller ikke?

Nei jeg tror det kun er en myte....kvalmen har jo noe med sammensetting av grav. hormoner å gjøre og ingen ting med kjønn å gjøre.

Jeg skal i allefall ha UL lenge føre uke 18! er det ikke da det er tid for ordinær UL?

Jeg MÅ vite!! :-)

Jeg har på følelsen at jeg får jente,mens kollegaen min tror det blir gutt.

Hun sa at det fantes et gammelt ordslag som sier at: "Jente babyer stjeler mors skjønnhet mens de er i magen."

Og hun mente at jeg hadde så fin hud og glødet som bare det, som betydde at jeg måtte bære rundt på en gutte baby:)

Annonse

Har seriøst kvalmen noe å si for om det blir gutt eller jente??

Eller er det bare en myte?

Det er ikke slik at kvalmen har så mye så si for alle gravide sånn i fht kjønn. Men det er bevist at de som sliter med ekstrem svangerskapskvalme (hyper emesis) ofte får jente! Derfor blir også ofte kvalme forbundet med det å vente jentebarn.,

For noen stemmer det, andre ikke.

Men mye er myte og ikke alt er fakta ;)

hmm....har en magefølelse på jente denne gangen... har 2 gutter og en jente..å hadde vært veldig gøy med en jente til! litt for hennes del også! men om det skulle vært en liten gutt er jeg sjeleglad for det også selvfølgelig. det viktigste er at den er frisk, absolutt!

Jeg tror jeg får gutt. Har en gutt fra før :) Jeg hadde en sterk følelse med førstemann, begynner å bli like sterk denne gangen. Navn er klart ;)

En annen grunn til at jeg tror det blir gutt: Vi er 3 som heter Anette som har vokst opp sammen, alle sammen er født i februar måned. Anette nr 1 har 2 gutter, Anette nr 2 venter nå gutt nr 2, og jeg har da 1 gutt fra før, og venter baby i oktober. Så det må jo bare bli gutt .. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...