Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og har dere navn klart?

Jeg har på følelsen av at det er ei jente denne gangen. Har gutt og jente fra før (og tippet riktig på gutten :-p ). Mannen tror det er en gutt (han tippet rett på de to forrige) Hehe

Jeg tror ikke jeg vil vite kjønn på UL og gjorde heller ikke det med de to andre.

Hadde navn klar for jeg ble gravid de to andre gangene men ikke denne.. :)

Fortsetter under...

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1365584337' post='145239024]

Jeg tror også jeg får jente ;) Har gutt og jente fra før, i den rekkefølgen, og tippet riktig på begge de to :)

Har også noen navneforslag klare, men ikke ferdig bestemt.. Håper å få vite kjønn på UL i juni!

Har en følelse av at det blir gutt men synes vel egentlig det hadde vært hyggelig med en jente til siden jeg selv har hatt så mye glede av min søster. Hadde vært greit å få brukt samme klærne igjen også. Ellers er det selvfølgelig like hyggelig uansett hva det blir:):)

Annonse

Kjenner jeg har litt vanskelig for å tenke meg så langt...

Men siden jeg har fått to jenter og dette svangerskapet så langt er likt med de to forrige tipper jeg jente.

Har ingen navn klare. Jentenavn er vi rimelig samstemte på, værre med guttenavn ;-)

Jeg også syns det er litt vanskelig å tenke så langt, men jeg håper jeg får jente.

Derfor tror jeg at jeg får jente. :-)

Har jo noen navn jeg har tenkt på men har ikke bestemt oss for noen.

Samboeren min syns det er altfor tidlig å tenke på navn :-)

Annonse

Gjest flykræsj

Jeg tipper gutt :) har en liten gutt fra før, så hadde vært stas med to :) Spiller egentlig ingen rolle da :P Første gang var jeg 100% sikker på jente (sikkert fordi jeg innerst inne ønsket jente). Nå er jeg jo overlykkelig over lille gutten min da :) himmel og hav for en go'ing jeg har :)

Jeg har d akkurat likt som deg flykjæsj ;) Første gangen var jeg såå sikker på at d ble en jente (pga at jeg ønsket d så sterkt og alle venninnene mine fikk det) Vi fikk gutt og kunne ikke fått en bedre going :) No tror jeg at jeg er gravid med en liten gutt igjen, så får vi vente i spenning til juli for å få vite kjønnet! :-) Samboeren min tror også d er en liten gutt til ;-) Kjekt uansett hva d blir men har alltid hatt jentenavnet klart :-P Synes guttenavn er vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...