Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting! *bilde av test*

Anbefalte innlegg

Mine tester varierer i styrke de og! Jeg er på "cd58" 8+2 nå, aner ikke hva det blir dpo.. Tatt 3 stykk og dyppet samtidig og de ser ulike ut selv om poden er rundt 2 cm og med sterke hjerteslag :) Test igjen om noen dager? Jeg gir meg ikke!! :)

Fortsetter under...

Mine tester varierer i styrke de og! Jeg er på "cd58" 8+2 nå, aner ikke hva det blir dpo.. Tatt 3 stykk og dyppet samtidig og de ser ulike ut selv om poden er rundt 2 cm og med sterke hjerteslag :) Test igjen om noen dager? Jeg gir meg ikke!! :)

Jeg brukte å ta 2 strimler om gangen, men sluttet med det når jeg innså hvor teit jeg var, er da måte på desperasjon hehe

Skal vente en ukes tid, er jo bare på cd 20 nå, så en normal ikm uten pergo er jo ikke før da :-) Og til da, skal jeg slutte med denne testemanien, blir jo rar av det jo :P

Du må iallfall slutte, du har jo bevis på lille prikken i magen jo, herlig å se på ul bilde, og gled deg til neste gang for det går så fort fra prikk til prins :D

Liker å ha deg i hjørnet mitt som en liten lykkemaskott, for fikk du til det, så er det noe magisk over deg skjønne Fie :wub:

Endret av Athina's verden

Nei det var kjipt å høre Athina.. Men igjen så var du mest sannsynlig veeeldig tidlig ute med testingen. Vent til "ordinær" ikm og test igjen da! Holder enda en knapp på deg jeg altså :D

Det må da klaffe for noen av oss snart så vi kan holde følge med Fie på veien :D

Nei det var kjipt å høre Athina.. Men igjen så var du mest sannsynlig veeeldig tidlig ute med testingen. Vent til "ordinær" ikm og test igjen da! Holder enda en knapp på deg jeg altså :D

Det må da klaffe for noen av oss snart så vi kan holde følge med Fie på veien :D

Nei jeg er nok helt sikkert ikke gravid, magefølelsen sier også det ;-) Begynner å lurer på om jeg har i hele tatt hatt el, ingen tester har gitt utslag, har brukt strimler og det er jo virkelig en hat-opplevelse! Liker man streker og å tyde de, så YES kjøp de yeeeyyy hehe. Skal legge ut bilde av de om noen dager, hele røklet av de og de er jo bare forvirrende fra ende til annen :P

Har nå tatt den første av 4 pergokurer som skal taes uten opphold og det kan jo være at de rett å slett ikke funker, noe som ikke er en overraskelse på meg som lever i oppnedland :) Tenkte jeg skulle ringe GU i morgen og be om blodprøve, men om den viser noe er jo en enigma, siden jeg ikke vet om jeg har hatt el og at den skal taes 7 dager etter el.... HURRA FOR PRØVING OG EL,IKM,ELSLIM,TAPP,UTFLOD,KRAMPER og ikke minst SYMPTOMER!!! Høkkertyheyoghurraaaaaa :-D

hmmm... noe har hvertfall skjedd med kroppen din etter at du startet på pergo! Euforisk gladhet og noen tester som er vanskelig å tyde - så det går jo rette veien høres det ut som ;) ;)

Har ikke orket å tyde verken strimler eller graviditetstester så har alltid gått for de digitale og har hatt fertilitetsmonitor. Hadde blitt gæren av å tyde streker, ikke streker, mulige streker og kanskjedersomhvisomatte streker :D

Ring GU imorgen og få en time! Kan de se om du har hatt el forresten, eller om el er like rundt hjørnet?

Jeg skjønner virkelig nå hvorfor mange dropper strimlene altså, for el-testing med de er jo hat :( Men jeg kan ikke bruke monitoren min når jeg går på pergo har jeg forstått for det har noe med østrognet som den trigger og da blir det feil.... :)

Skal ringe gyn, trenger ikke time, kun snakke med legen på tlf og få henne til å fikse en lab rekvisisjon, her liker vi enkle løsninger hehe

El er ikke i nærheten heller, er i dag på cd21 og tappen er medium og medium, og etter cd 13 har den gått ned til deg pluss hard innimellom, men før 13 så var den høy, myk og åpen.... vel jeg skal ikke bænge hue i pulten for det, ring ring fix it og vips så er jeg på labben :D:P

Annonse

Hehehe nå ler jeg av dere to tullebærter :D *fniiiiis* Humøret deres er mye bedre enn mitt var før jeg ble gravid, så det er fordel ;)

Strimler er eeeeeegentlig ikke vanskelig i det heletatt :) De viser enten ja eller nei med tydelig mørkere strek enn kontrollstrek dersom man har LH hopp. Den blir mørk lilla :) hCG streken er dog vanskeligere, særlig de første dagene med nok av hormonet i kroppen. Man kan se noe svaakt som er der, men så svakt at man ikke tør stole på det sant.. Crap dette! Derfor tester jeg enda :) Bare for å gni det inn mot de jækla testene mens jeg roper: Hahaaaaaa, not anymore!!!!! Not anymore!!! Ville du ikke bli blendahvit du da lille test??? Det var synd for deg :D Hehehe :) Fryder meg! Før kunne jeg faktisk tro at alle mine tester var feilproduserte og manglet teststrek! Så irritert var jeg..

Håper dere blir med meg snart! Føler meg ikke hjemme på 1.tri. Synes det er tryggere og mye koseligere her hos dere :) Er dere jeg vil følge, ikke de fremmede på 1.tri.. Dessuten er alt der gammelt nytt for meg så får ikke utbytte av det. Kan prate med kjentfolk som har vært og er gravid istede om plager osv.

Knuseklem

Din tappetafser Athina :P Jeg tror ikke jeg vet engang hvor tappen er :unsure

Jeg prøvde å kjenne etter den sist gang jeg prøvde å bli gravid (snakker om helt tilbake til 2007-2008) men jeg tror jeg ble mer forvirret enn noe annet. Fikk mannen til å kjenne etter også men han hadde nok enda mindre peiling enn meg hahaha

Dra på laben og få de til å teste sier nå jeg (som hadde vært fast inventar der..)

Kan bare se for meg at du står med knyttneve mot testene og kjefter de huden full, Fie :D

Jeg har tittet på fertilitetsklinikker jeg da.. Har funnet et par som ser veldig bra ut men så er det jo bare å få med seg mannen dit. Tenkte jeg skulle slå han i hodet med en klubbe og dra han med meg. Men tror dere at de godtar spermprøve fra en som er slått ut? Hmmm.. kanskje jeg kan si at han er litt flau så han ønsker å sitte i bilen og så kan jeg bare løpe inn med koppen... Desperat jeg? Nei, absolutt ikke!!

Hohoho, helt riktig :) Og så kaster jeg dem etterpå og smeller lokket på søppelbøtta ekstra bestemt igjen ;)

Har dere vurdert progesteronstøtte? Er sikker på at det var ekstra progesteron som gjorde susen hos meg :) Nesesprayen jeg tok til IVF da jeg ble gravid tømmer hypofysen for hormoner. Fikk meg nok en boost som hjalp egget til å feste seg ordentlig og få en kickstart i veksten. Vet om mange som har greid det etter å ha begynt med progesteronsupplement :)

Man kan ta det vaginalt og smøre progesteronkrem på huden utvortes :)

Krysser fingrene for deg, Husker deg fra når jeg var prøver her inne. Men det er jo lenge siden. Gutten min er jo blitt 15 mnd no så håper den posetive testen som vist på bilde ikkje er no falsk test.

Krysser fingrene for deg.

Hohoho, helt riktig :) Og så kaster jeg dem etterpå og smeller lokket på søppelbøtta ekstra bestemt igjen ;)

Har dere vurdert progesteronstøtte? Er sikker på at det var ekstra progesteron som gjorde susen hos meg :) Nesesprayen jeg tok til IVF da jeg ble gravid tømmer hypofysen for hormoner. Fikk meg nok en boost som hjalp egget til å feste seg ordentlig og få en kickstart i veksten. Vet om mange som har greid det etter å ha begynt med progesteronsupplement :)

hmmm en slik en?

http://www.drugstore.com/source-naturals-progesterone-cream/qxp138728?catid=182918

Må uansett bestille mer testpinner til cbfm så kan likegjerne bare bestille denne også :D

hmmm en slik en?

http://www.drugstore.com/source-naturals-progesterone-cream/qxp138728?catid=182918

Må uansett bestille mer testpinner til cbfm så kan likegjerne bare bestille denne også :D

Jaaaaa :) Verd forsøket!! Har skikkelig trua på det der :) Menn i overgangsalderen kan ta testosteronkrem mot sine plager til og med :) Det befruktes garantert mange egg som ikke greier å feste seg, men med et ekstra hormonkick er garantert sjansen større. I dag så jeg video på youtube om ei som var sliter. Første syklus med progesteron ble hu gravid med tvillinger som hu bar frem :)

Anonym poster: a8a54c1015f0ee7c2aad13e3aa76c576

Annonse

Jeg skal definitivt kjøpe! Dette sammen med bidronningsgeleen bør jo føre til ett eller annet håper jeg :)

Og jeg må innrømme at jeg er ikke helt mot tanken på tvillinger ;) Kan jo likegjerne gå for to i samme slengen haha :D

Oi!

har fulgt med deg litt disse årene Athina, og jeg er sikker på at alt blir som du ønsker tilslutt:-)

Må bare gi deg ørlite håp fra egen erfaring.

Har vært gravid 5 ganger og alltid fått tidlige og sterke utslag på testene.

Siste gang var de akkurat like svakt positiv som din test helt fra dpo 8 og til langt over IKM. fikk noen helt negative tester også, og testet med ulike merker. Ble ikke noe tydligere strek uansett hva jeg testet med, og var forberedt på kjemisk. Ca 4 dager etter IKM ble streken litt sterkere, dog ikke mye.

Lillebror sitter her nå, og griiiiser fælt med frokosten sin! :-)

Følger med, og håper hcg prod bare er like treg til deg som den var til meg:-)

Hurra for oss gale jenter :D

Måtte bare skyndte meg innom å oppdatere her, rekker ikke å svare på andre tråder, things to do places to go, er jo lørdag :P

Brente av en strimmel i kveld bare sånn at jeg kunne svare her, og ja spøtte gal hehe. Den var hånlig negativ, titta på den 15/20min senere og da var det en svaaaak grå skyggestrek, men den er negativ altså, så ikke noe bebis i 2013 her i gården. Ble jo ikke noe i 09,10,11,12 heller så det kommer jo ikke som ett heidundranes sjokk hehe

Ha en super lørdagskveld alle sammen, enten dere henger over doskåla og spyr ut galle og magesekk, eller bøtter nedpå vin og sjokolade :D

Smask

PS! stakk å så på den nå bare for å sjekke, og nå var skyggestreken borte så da var det kun overskuddsfarge, ergo dønn negativ!

Endret av Athina'

Athina, jeg måtte opp i dobbel dose pero for å få el. Du må få snakka med en gyn, ingen vits i å ta en mnd til med enkel dose hvis du ikke får el denne mnd. Det ordner seg nok:) da jeg fikk dobbel dose fikk jeg el dag 24. Sent, men ble lykkelig gravid. Syns cbfm var genial å ha i påvente av el på pergo. Lykke til!

Athina, jeg måtte opp i dobbel dose pero for å få el. Du må få snakka med en gyn, ingen vits i å ta en mnd til med enkel dose hvis du ikke får el denne mnd. Det ordner seg nok:) da jeg fikk dobbel dose fikk jeg el dag 24. Sent, men ble lykkelig gravid. Syns cbfm var genial å ha i påvente av el på pergo. Lykke til!

Jeg fikk dobbel med engang jeg, og det skal jeg bruke 4 mnd uten opphold, men det ser jo ikke ut som jeg har hatt el heller, men de strimlene er litt vanskelige å tyde. Men selvsagt hadde teststrek vært sterkere enn kontrollstrek så hadde jeg jo sett at den var positiv :) Tok dag 3-7 nå, kanskje jeg skal prøve 5-9 neste mnd :)

:)

Jeg fikk også dobbel fire mnd i strekk uten pause. Dag 4-8 ga baby her;) gyn nbefalte dag 5-9, mente dag 3-7 gir dårligere egg (?!). Men siste mnd telte jeg feil og begynte en dag før.

Lykke til!

Heier skikkelig på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...